MINI Roadster: spontan, deschis, irezistibil
31.10.2011
        
Distribuie acest articol!   

Placerea condusului, transpusa in productia fiecarui model MINI, nu inceteaza sa aduca un zambet pe chipul celui care conduce automobilul. Acum, de aceasta calitate va puteti bucura – cu acoperisul deschis sau inchis – alaturi de primul model al marcii care a fost conceput numai pentru doua persoane. Noul MINI Roadster va avea debutul mondial, la fel ca si in Romania, in prima parte a anului viitor.

Reproducerea fidela a limbajului de design emblematic pentru MINI, dar pastrand proportiile unui roadster, face ca primul model decapotabil cu doua locuri din istoria MINI sa dispuna de o charisma inconfundabila si irezistibila. Chiar si cu acoperisul inchis, MINI Roadster afiseaza o silueta eleganta, astfel ca tranzitia de la soft top spre partea din spate evidentiaza clar designul specific in trei volume. Acest concept cuprinde o separare clara a portbagajului automobilului (capacitate: 240 litri) de compartimentul pasagerilor, in timp ce sistemul lat de incarcare din spatele scaunelor sporeste caracterul practic.

Inca de la lansare, modelul MINI Roadster va fi disponibil cu patru motoare pe benzina si diesel. Gama de modele este compusa din MINI Cooper Roadster (122 CP), MINI Cooper SD Roadster (143 CP) si MINI Cooper S Roadster (184 CP), in timp ce varful de lance este superperformantul MINI John Cooper Works Roadster (211 CP). Tehnologia sasiului este unul element distinctiv important pentru MINI. Aceasta include Electric Power Steering (servodirectie electrica), Dynamic Stability Control (DSC / control dinamic al stabilitatii) alaturi de caroseria cu rigiditate torsionala ridicata (completata de elemente speciale de consolidare), centrul coborat de greutate al automobilului si cel mai elaborat sistem de suspensie din segment (MacPherson pentru puntea fata si multibrat pentru puntea spate). La acestea se adauga sisteme precum Hill Start Assistent sau EDLC (Electronic Differential Lock Control / gestiune electronica a diferentialului) pentru puntea fata.

Totodata, airbagurile frontale si cele pentru cap si torace, cadrul foarte rigid al parbrizului si barele de protectie in caz de rasturnare – din otel inoxidabil lustruit – fixate pe caroserie contribuie la protectia pasagerilor. Echilibrul aerodinamic al modelului MINI Roadster este optimizat prin intermediul spoilerului spate activ, acelasi prezentat si la MINI Coupe.

Nivelul de confort si personalizare poate fi extins si mai mult printr-o serie de optiuni atractive cum ar fi faruri adaptive cu xenon, carcasa neagra pentru faruri, Comfort Access si Always Open Timer (prezentat prima data pe MINI Cabriolet). De asemenea, MINI Roadster ofera si posibilitatea utilizarii in automobil a functiilor inovatoare MINI Connected pentru infotainment si comunicare. Cu ajutorul telefonului mobil al utilizatorului, MINI a fost prima marca care a oferit acces  la internet in automobil si in Romania si ofera in continuare o serie de aplicatii unice, inovatoare, in stilul sau caracteristic.

Distribuie acest articol!