VW vrea pe Champs-Elysees
16.10.2012
        
Distribuie acest articol!   

Decizia Volkswagen de a deschide un showroom emblematic la Paris, pe celebrul bulevard Champs-Elysees, se traduce prin dorinta gigantului german de a transmite un semnal puternic, chiar acasa la rivalii francezi. Deocamdata nu s-a anuntat nimic oficial, insa zvonurile, aparute in urma cu cateva luni sunt din ce in ce mai insistente.

Se stie, numerosi constructori si-au deschis showroom-uri pe cel mai cunoscut bulevard din lume, fermecatorul Champs-Elysees. Astfel, aici sunt deja prezente nume grele din lumea auto, precum Mercedes, Toyota, Renault, Citroen si Peugeot. Cei care au trecut macar o data pe acolo stiu ca nu sunt simple spatii de expunere, ci adevarate muzee auto, vitrine tehnologice in care constructorii expun tot ce au mai bun si mai spectaculos. Iata de ce a avea un showroom aici echivaleaza cu a dispune de cel mai vizualizat spatiu expozitional din lume.

Pentru Volkswagen, care se pregateste sa devina lider mondial al industriei auto pana in 2018, existenta unui spatiu de expunere pe Champs-Elysees devine un detaliu de-a dreptul obligatoriu! Cu atat mai mult, cu cat si-a propus sa-si dubleze vanzarile in Europa, in urmatorii ani.

Decizia are insa si un rol simbolic, avand in vedere rivalitatea dintotdeauna dintre constructorii francezi si cei germani. Amplasarea uei galerii Volkswagen in imediata vecinatate a celebrului showroom Citroen C 42 si langa spatiul similar detinut de Renault vorbeste de la sine despre agresivitatea germanilor, nu doar la nivel declarativ!

Se pare ca este doar o chestiune de timp pana cand situatia de mai sus va  deveni realitate. In fine, mai ramane de vazut daca VW se va rezuma la a expune doar marca eponima sau va veni cu toata „colectia” – Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda si Volkswagen.

Distribuie acest articol!