Distribuie acest articol!
Noua Mazda6, cel mai recent model din gama de produse de noua generatie Mazda, a fost lansat oficial in Europa si a ajuns deja in showroomurile din Romania. Limuzina Mazda se remarca printr-un consum foarte scazut, de 3,9 litri/100 km in regim combinat si prezinta sistemul i-ELOOP care utilizeaza in premiera in industria auto un capacitor pentru captarea energiei generate de franare. Inca de la lansare, noua generatie Mazda6 va beneficia de 5 ani garantie si oportunitatea de finantare prin Mazda Finance cu doar 4,9% dobanda pe an.
Pachetul de dotari pune accent pe interfata om-masina care include in functie de nivelul de echipare o unitate de comanda pe consola mediana, pentru functiile de navigare si de infotainment, doua ecrane, primul de 3,5 inch in dreptul cadranelor si al doilea color tactil de 5,8 inch, amplasat pe consola centrala, un sistem premium BOSE cu 11 difuzoare, sistemul de navigatie bazat pe tehnologia TomTom si conectivitate iPod, USB si Bluetooth. Sistemul Bluetooth are acum noi functii integrate care permit afisarea informatiilor din SMS, MMS sau email pe ecranul central.
Trenurile de rulare ale noii Mazda6 prezinta deja cunoscutele motorizari si cutii de viteze SKYACTIV prezente pe CX-5 si adauga o noua motorizare pe benzina, precum si sistemul revolutionar i-Eloop. Astfel, modelul beneficiaza de doua motoare pe benzina, de 2,0 litri cu injectie directa disponibil in doua derivate de putere, de 145 si 165 de CP, si de 2,5 litri care livreaza 192 CP, precum si de un motor diesel de 2,2 litri in variantele de 150 si 175 CP. Noua Mazda6 este unul dintre cele mai economice modele din clasa. Motorizarea de 2,2 litri si 150 CP echipata cu transmisia manuala cu 6 trepte inregistreaza un consum de doar 3,9 litri/100 km si un nivel al emisiilor de 104 g/km, respectand normele Euro 6. Motorizarile Mazda6 pot fi conectate la una dintre cele doua cutii de viteze SKYACTIV, manuala sau automata, ambele fiind mai usoare si mai eficiente decat versiunile anterioare.
Noua Mazda6 introduce in premiera pentru constructorul nipon conceptul i-ACTIVESENSE, constand intr-un cumul de tehnologii de siguranta activa care includ optional: cruise control adaptiv (MRCC) pentru gestiunea automata a distantei fata de vehiculul din fata la viteze de pana la 200 km/h, asistentul inteligent de oras (SCBS) care franeaza automat la viteze sub 30 de km/ora daca sesizeaza un posibil impact, sistemul de avertizare si franare automata (SBS) pentru viteze mai mari de 15 km/ora, sistemul de controlul automat al fazei lungi (HBCS), asistenta la plecare din rampa (HLA), sistemul de semnalizare a franarii bruste (ESS), farurile adaptive (AFS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM) si sistemul de avertizare la depasirea neprevazuta a liniilor de delimitare a benzii de mers (LDWS). In completare, echipamentele de siguranta pasiva includ sase airbaguri, caroseria SKYACTIV, bare de protectie optimizate, spoiler frontal si capota cu un design imbunatatit pentru protectia pietonilor si o cabina regandita pentru o mai buna protectie laterala.
Preturile standard (cu TVA) pornesc de la 21.690 euro pentru versiunea cu motor 2.0i de 145 CP, nivel de echipare Emotion, si pot ajunge pana la 33.190 euro, pentru versiunea CD175 Revolution cu transmisie automata.
Distribuie acest articol!
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2018
Audi
auto
BMW
Citroen
concept
coupe
crossover
Dacia
electric
Europa
F1
facelift
Ferrari
Ford
Formula 1
foto
imagini
masini electrice
Mercedes
mini
noutati
oficial
Opel
Porsche
pret
productie
Renault
rezultate
Romania
Skoda
SUV
Toyota
vanzari
Volkswagen
VW
WRC