SsangYong Rodius, a doua generatie

30 ianuarie 2013



SsangYong, cea mai exotica marca auto sud-coreeana, detinuta in prezent de indienii de la Mahindra & Mahindra, incearca sa se relanseze pe piata europeana. In martie, la Salonul de la Geneva, pe langa conceptul C300, standul acestui producator va gazdui si noua generatie a modelului Rodius.
 
In ciuda aspectului exterior insolit, prima generatie Rodius, lansata in 2004, a surprins placut prin spatiul generos si confortul de top oferite la interior. Iar a doua generatie, care se pregateste acum de lansare, va continua pe aceeasi directie. Cel putin asa reiese din schitele care anunta noul model si care ni-l infatiseaza avand aceeasi alura.
 
Noii proprietari ai marcii se pregatesc sa investeasca 900 de milioane de dolari in 3 noi platforme tehnice si 6 motoare, care vor sta la baza noutatilor programate sa apara in urmatorii ani. Mahindra & Mahindra intentioneaza sa investeasca si in propulsia electrica, pe care o vede numai buna pentru prelungirea autonomiei la modelele dotate cu motoare termice, solutie care ar trebui sa ajunga pe piata incepand din 2015.
 
In asteptarea acestor noutati, SsangYong innoieste modelul Rodius, cunoscut pe propria piata sub denumirea Korando Turismo. Este vorba de un SUV de mari dimensiuni, cu aspect de monovolum si un stil mai putin conventional, insa tipic pentru majoritatea modelelor SsangYong. Oferta 7 locuri la interior si un portbagaj generos. Transmisia poate fi pe doua sau pe toate rotile, iar motorizarea propusa este 2,0 eXDi de 155 CP, cu transmisie manuala sau automata.