BMW Seria 4 Coupe, dezvaluit

16 iunie 2013,



Noul BMW Seria 4 descinde direct din conceptul BMW Seria 4 Coupe si adopta noul apelativ, pentru a inlocui vechea Serie 3 Coupe. Anuntat la inceputul acestui an, la Detroit, printr-un concept ce a purtat acelasi nume, noul BMW Seria 4 Coupe nu mai este chiar o surpriza, pentru ca preia foarte multe detalii de la prototip.

Noile nume, cu cifre pare, vor fi date modelelor coupe, fie ca sunt intr-o arhitectura clasica, fie crossover / SUV, precum si celor cabrio.

Mai mare, inclusiv in privinta ampatamentului, comparativ cu modelul pe care il inlocuieste, Seria 4 Coupe are o linie eleganta si aerodinamica.

Ca element de noutate la capitolul design, la fel ca la Seria 3 GT si noul X5, pe lateral apare asa-numitul AirBreather, o priza de aer plasata in spatele pasajelor de roti, care ajuta la dirijarea fluxului de aer si, deci, la reducerea rezistentei aerodinamice. Chiar daca se vrea mai agresiv decat predecesorul sau, noul coupe are un profil elegant, potrivit deopotriva pentru activitati sportive, cat si pentru o seara la opera.

Interiorul pastreaza standardele BMW, fiind la fel ca cel de la sedanul si break-ul Seria 3. Materialele premium si finisajele de calitate sunt peste tot, insotite insa de… putina plictiseala. Volumul portbagajului trece de la 460 litri (Seria 3 Coupe) la 445 litri.

In momentul lansarii de la toamna, in cadrul Salonului de la Frankfurt, clientii vor avea de ales intre motorizarile pe benzina in 4 cilindri 428i (2.0 litri, 245 CP), 6 cilindri in linie 435i (3.0 litri, 306 CP) si cea diesel in 4 cilindri 420d (2.0 litri, 184 CP). Vor urma versiunile 420i (181CP), 430d (254 CP) si 435d (309 CP).

Transmisia manuala cu 6 trepte este in dotarea standard, optional fiind disponibila cea cu 8 trepte, pentru toate motorizarile. Transmisia xDrive va fi disponibila pe versiunile pe benzina 428i si 435i.