Viitorul Peugeot, prezentat la Salonul de la Paris 2014

25 septembrie 2014

Sursa: comunicat de presa Trust Motors



In cadrul Salonului Auto de la Paris 2014, Peugeot prezinta un numar total de 40 de modele, pe un stand de 4.000 mp, situat in pavilionul 1, afirmandu-se cu noua "gama 8" restilizata. Noile modele Peugeot 308 GT si Peugeot 508 reprezinta dovada vie a tendintei de up-market a marcii si a expertizei sale tehnologice. Concept-car-urile Peugeot Exalt si Peugeot Quartz ofera noi versiuni pentru varful de gama, deosebit de diferite, ce imbina perfect performantele cu eficienta.

Experienta tehnologica a Peugeot isi reflecta intreaga chintesenta prin noul concept Peugeot 208 2L HYbrid Air. Integrarea noilor motorizari Euro 6, atat la versiunea pe benzina din gama PureTech si de 1.6 THP, precum si la varianta Diesel BlueHDi fac posibila respectarea standardului chiar cu un an inainte ca acesta sa devina obligatoriu.

Editia speciala Peugeot 208 GTi 30, expusa langa 2008 DKR, denota know-how-ul Peugeot SPORT, capabil sa raspunda necesitatilor specifice ale clientilor particulari, precum si exigentelor impuse de competitiile sportive, deosebit de acerbe.

Conceptul Peugeot Quartz imbina expresia exacerbata a unei noi generatii de SUV cu cele mai performante versiuni ale marcii. Gama sport este imbogatita de noile modele Peugeot 308 GT si de editia speciala Peugeot 208 GTi 30. Nici domeniul curselor nu a fost uitat, drept dovada exponatele Peugeot 2008 DKR, 208 Rallye Cross si 208 T16.


Noul Peugeot 508 este complet regandit: motorizari noi si o parte frontala caracteristica noilor modele ale marcii. Acesta ofera echipamente tehnologice multiple pentru un plus  de modernitate. Astfel, incepand cu nivelul 2 de echipare, modelul integreaza standard, un ecran tactil de 7 inch, care concentreaza marea majoritate a functiilor vehiculului. Acesta vine cu o oferta de 8 grupuri motopropulsoare dintre care 2 motorizari pe benzina si 6 diesel. Retine in mod special atentia motorizarile conforme normei Euro 6: noul propulsor pe benzina 1.6 THP S&S 165 CP este asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte sau echipat cu noua cutie de viteze automata cu 6 rapoarte EAT6; motorizarea diesel 2.0 BlueHDi 150 BVM6 cu emisii de 105 g de CO2/km, cea mai buna oferta a segmentului la acest nivel de putere; motorizarea diesel 2.0 BlueHDi 180 EAT6 cu emisii de 111 g de CO2/km, unul dintre cele mai bune compromisuri putere/consum al segmentului.

Dedicata cunoscatorilor, Peugeot 308 GT in configuratia berlina si SW se distinge prin stilul aparte, performantele remarcabile, senzatiile la bord inedite, totul cu un nivel scazut de carburant si de emisii CO2. Patru versiuni Peugeot 308 GT sunt propuse cu GT 205 si GT 180, berlina sau break, echipate cu propulsoare pe benzina de 1.6L THP S&S BVM6 de 205 CP sau diesel 2.0 BlueHDi ce dezvolta 180 CP, asociate transmisiei automate EAT6, oferind un consum de 5,6 l/100 km si 130 g de CO2/km si 4,0 l/100 km si doar 103 g de CO2/km.


Caracterul distinctiv, sportiv al noii versiuni 308 GT va va atrage instantaneu atentia. Noua versiune extrem de dinamica, beneficiaza de o parte frontala evidentiata de logo-ul leu ce infrumuseteaza grila cu cele 3 sageti orizontale. Senzatiile la bord devin mai intense cu pachetul Driver Sport disponibil la intreaga gama 308 GT. O gama de echipamente complete cu pachetul Driver Assistance (regulator de viteza activ, alerta risc de coliziune & franare automata de urgenta), supravegherea unghiului mort si Peugeot Park Assist (parcare automata laterala si intre doua autovehicule) vine sa incoroneze aceasta oferta inedita de vehicule.

Peugeot Exalt si Peugeot Quartz, doua concepte prezentate de Peugeot in cadrul Salonului Mondial de la Paris 2014, reprezinta dovada vie a perspectivei varf de gama. Concept car-ul Peugeot Exalt, restilizat pentru Salonul de la Paris cu materiale noi, ofera o versiune rafinata a berlinei, raliindu-se demersului initiat in 2012, cu conceptul Onyx la Paris.

Conceptul Peugeot Quartz subliniaza pozitia de lider a marcii pe segmentul crossover-ului, oferind o perspectiva inovatoare asupra segmentului, combinand cu succes expresia exacerbata a unei noi generatii de SUV cu cele mai performante versiuni ale marcii. Acest concept-car vine echipat cu un sistem de tractiune varf de gama, full-hybrid plug-in de 500 CP alcatuit dintr-un motor termic si doua motoare electrice.

Conceptul Peugeot Exalt, lansat la salonul de la Pekin, in aprilie 2014, este prezentat acum intr-o noua versiune. Reflectand perfect perspectiva varf de gama a Peugeot, acesta este un automobil deosebit de responsabil: din dorinta de echilibru nu renunta la avantajele materialelor alese, optand pentru aprovizionarea locala si folosirea preponderenta a materialelor reciclate. Haionul se remarca prin sistemul de deschidere inovator de tip pantograf. Haionul cu deschidere motorizata ascunde un prag de incarcare coborat, care a facut posibila integrarea conceptului Hybrid-kick, o trotineta electrica pliabila, ideala pentru deplasarile pe ultimul kilometru. Posibilitatea de a o folosi instant fluidizeaza considerabil deplasarile urbane.

Peugeot se pozitioneaza astfel printre cele mai bune marci europene in ceea ce priveste controlul emisiilor de carbon. Introducerea rapida a noii game de motorizari Euro 6, in special diesel BlueHDi si motorizarea pe benzina in 3 cilindri PureTech, au contribuit la acest rezultat spectaculos.

Peugeot face un pas inainte si dezvolta conceptul 208 HYbridAir 2L care se integreaza in
proiectul guvernamental ce vizeaza constructia unui autovehicul care sa consume numai 2,0 l/100km. Proiectul urmareste implementarea tehnologiilor utilizate in industria auto la un cost rezonabil pana in 2020. Obiectivul acestui concept este, asadar, unul extrem de ambitios: reducerea la jumatate a consumului oricum scazut al lui 208!

In acest context, publicul descopera ultimele noutati in materie de motorizari Euro 6 si pentru reducerea consumului: motoarele Diesel BlueHDi care imbina perfect consumul redus cu performanta si motoarele pe benzina in 3 cilindri Turbo PureTech.