Noul BMW X6, in Romania de la 56.600 euro fara TVA

23 octombrie 2014, Sursa: comunicat de presa BMW



Inarmat cu un design si mai impresionant si cu performante remarcabile, noul BMW X6 isi consolideaza pozitia de exponent principal al placerii exclusiviste a condusului. Ajuns la cea de-a doua generatie, modelul Sports Activity Coupe – care a depasit deja vanzari globale de 250.000 de unitati – se bucura de un statut special in randul rivalilor gamei BMW X datorita alurii irezistibile, performantelor remarcabile si luxului inovator.

Noul model este pregatit sa isi faca debutul in showroomurile din Romania incepand din 4 decembrie. Pretul de inceput este de 56.600 euro fara TVA pentru versiunea xDrive30d, in timp modelele M50d si xDrive50i sunt disponibile pentru 74.700 euro, respectiv 73.195 euro fara TVA.

Noul BMW X6 dispune de o gama exclusiva de dotari standard care o depaseste cu mult pe cea a generatiei anterioare: faruri bixenon, jante de 19 inch din aliaj usor, operare automata a hayonului si transmisie sport Steptronic cu 8 trepte, cu clapete pe volan pentru schimbarea vitezelor, precum si tapiterie cu piele, aer conditionat reglabil pe doua zone, oglinda retrovizoare cu efect antiorbire si pachet de siguranta Driving Assistant din portofoliul BMW ConnectedDrive.

Gama de motoare disponibile (consum mediu mixt: 9,7-6,0 l/100 km; emisii CO2: 225–157 g/km) consta din propulsorul V8 de ultima generatie care dezvolta 330 kW/450 CP pentru BMW X6 xDrive50i, un motor diesel cu 6 cilindri dispusi in linie care ofera 190 kW/258 CP pentru BMW X6 xDrive30d si inca un agregat cu aceeasi configuratie, cu trei turbocompresoare – 280 kW/381 CP -, pentru BMW X6 M50d. Pe langa faptul ca asigura performante semnificativ imbunatatite, noul BMW X6 beneficiaza si de o reducere cu pana la 22% a consumului mediu mixt datorita tehnologiei BMW TwinPower Turbo, transmisiei sport Steptronic cu 8 trepte (disponibila standard), numeroaselor tehnologii BMW EfficientDynamics, optimizarii ce a redus masa si aerodinamicii imbunatatite. In primavara 2015, BMW X6 xDrive35i (225 kW/306 CP) si BMW X6 xDrive40d (230 kW/313 CP) vor completa gama de modele.

Disponibil standard pentru toate modele, sistemul inteligent de tractiune integrala BMW xDrive optimizeaza tractiunea, stabilitatea directionala si dinamica in viraje, in functie de situatie. Pentru o dinamica imbunatatita, xDrive poate fi combinat optional cu pachete de suspensie adaptiva, inclusiv Dynamic Performance Control.

Pe langa setarile COMFORT, SPORT si SPORT+, butonul Driving Experience Control de pe consola centrala permite conducatorului sa activeze si modul ECO PRO. In modul ECO PRO, gestiunea motorului, raspunsul acceleratiei si caracteristicile transmisiei sunt adaptate sistematic pentru a sustine un stil de condus la turatie redusa si deosebit de eficient. In acelasi timp, modul ECO PRO programeaza si functiile operare electric precum controlul aerului conditionat, scaune incalzite si oglinzi retrovizoare incalzite pentru management foarte eficient al energiei.

Farurile LED adaptive, Comfort Access (care include deschidere si inchidere hands-free a hayonului) si alte optiuni de inalta calitate subliniaza caracterul inovator al noului BMW X6. Placerea condusului si confortul pe distante lungi pot fi imbunatatire suplimentar cu dotari precum sistemul de navigatie Professional cu controler tactil (Touch Controller), sistemul de sonorizare Bang & Olufsen high-end surround si noul sistem de entertainment in spate Professional.

Prin transferul constant al transmisiei intre puntea fata si cea spate in functie de necesitati, BMW xDrive furnizeaza o abordare speciala a placerii condusului pentru care BMW este renumit. In cea mai recenta versiune a sa, caseta de transfer a sistemului de tractiune integrala afiseaza o eficienta imbunatatira si o reducere a masei cu 1,4 kg. Conexiunea intre sistemul de tractiune integrala si DSC (Dynamic Stability Control / controlul dinamic al stabilitatii) permite ca repartitia transmisiei sa fie ajustata in avans. In consecinta, performantele sistemului de tractiune integrala sunt disponibile inca dinainte sa apara patinarea – nu doar pe zapada si suprafete alunecoase, ci si in virajele abordate dinamic -, iar intreaga putere a motorului este transformata in placere a condusului.