Un nou vehicul electric intra in competitia pentru flota de distributie a viitorului

3 aprilie 2018



Autovehiculele electrice de transport nu au atractia unor automobile de sport sau de lux, cu forme si performante spectaculoase. In schimb, din punctul de vedere al problemei poluarii in orase, pe care electrificarea transportului rutier incearca sa o rezolve, vehiculele pentru distributia marfurilor parcurg zilnic distante cu mult mai mari decat utilizatorii individuali.

Din acest motiv revenim pentru a treia oara la subiect (vezi si articolele despre electrificarea flotei de distributie la Posta Germana si UPS), cu speranta ca vom reusi sa starnim interesul pentru investigarea aspectelor economice, mai ales costul redus al energiei si cel de intretinere.

Intelegand avantajele economice pe termen lung, agentii economici pot contribui direct la reducere noxelor din oras, prin electrificarea treptata a parcului auto.

In plus, o cerere consistenta in acest domeniu ar putea trezi interesul intreprinzatorilor de a se specializa mai intai in electrificarea unor vehicule existente, apoi la productia de serie mica a unor concepte proprii.

Firma WORKHORSE nu este un nume recunoscut prin prezenta spectaculoasa la saloanele auto.

Cu sediul in Loveland, Ohio, SUA, firma a realizat prototipuri pentru pickup-uri electrice si a castigat multa publicitate prin colaborarea cu UPS, pentru microbuze de marfa, elicoptere electrice si drone autonome pentru livrarea pachetelor.

In luna aprilie 2018, Workhorse va demara un proiect de exploatare a flotei electrice dotata cu microbuze N-Gen in San Francisco, in colaborare cu firma Ryder, specializata in inchirierea si service-ul masinilor de transport.

N-Gen are o autonomie de 160km, tractiune intergrala si raza mica de viraj, foarte utila manevrelor in oras.

Opinia electromobilistului:

Sunteti interesati de rezultatele economice in exploatare reala (cost energie si intretinere) rezultate din proiectul WORKHORSE – Ryder din San Francisco?

Va multumim pentru interes.

db

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *