Odata cu ofensiva electrica germana din luna septembrie, inceperea productiei pentru Audi e-tron quatro la Bruxelles si lansarea primului SUV electric Mercedes EQC la Stockholm, din Motor City Detroit se aude clar vocea lui Mary Barra, presedinte si CEO al grupului General Motors (GM). Diplomata ca intotdeauna, dar ferma pe directia electrificarii unei parti din oferta GM, Mary Barra are vesti bune pentru viitorul apropiat.
Cu toate ca Chevy Bolt (foto) a fost foarte bine primit de presa si public, volumul produs nu satisface nici pe departe cererea. Intr-o postare pe Twitter, Mary Barra anunta ca odata cu finalizarea noii fabrici de acumulatori a furnizorului LG Chem in Hazel Park, Michigan, volumul de productie pentru modelul 100% electric Bolt va creste semnificativ.
In paralel, GM finalizeaza o extindere a laboratoarelor pentru incercarile de acumulatori de tractiune, ceea ce va permite respectarea ambitiosului plan de productie, cu 20 de modele electrice noi pana in 2023.
“Pe parcursul ultimului secol, automobilele ne-au transformat viata, oferindu-ne libertate si mobilitate fara precedent. In prezent nu ne mai putem baza doar pe motoare cu ardere interna, fiindca cresterea numarului de autovehicule a generat cateva probleme majore”, declara Mary Barra. “Astazi avem o oportunitate uriasa de a rezolva o serie de probleme, adaugand autovehicule electrice in gama oferita”.
Cu speranta ca Chevy Bolt, care a avut o scurta aparitie in Europa, ca Opel Ampera-e, va reveni pe Batranul Continent, ii dorim mult succes lui Mary Barra si intregii echipe GM, care se ocupa de automobile electrice.
Opinia electromobilistului:
Ati avut ocazia sa conduceti un Opel Ampera-e? Ne-am bucura sa ne impartasiti experienta in cadrul rubricii EXPERIENTE ELCTROMOBILISTICE gazduita de revista noastra.
Multumim pentru colaborare!
db