Noul BMW Seria 1 se afla in faza finala de teste pe circuit

5 aprilie 2019



BMW a demarat deja campania de comunicare pentru noua generatie Seria 1, printr-un teasing in care prezinta noul model camuflat, in timpul testelor finale de circuit. Am extras mai jos cateva frangmente din comunicatul de presa pe aceasta tema.

Automobile de preserie camuflate ale celei de-a treia generatii BMW Seria 1 sunt supuse in prezent unor teste vaste la centrul de testare BMW de la Miramas, in sudul Frantei. Acest lucru a fost precedat de cinci ani de activitate de dezvoltare intensa si de trecerea la arhitectura moderna BMW cu tractiune fata.

Noul BMW Seria 1 va impune noi standarde in clasa compacta premium in ceea ce priveste dinamica, oferind in acelasi timp un spatiu interior semnificativ marit. Dispune de o agilitate mai mare atat cu tractiune fata, cat si cu tractiune integrala BMW xDrive inteligenta.

La noul BMW Seria 1, BMW a utilizat toata experienta acumulata pe parcursul ultimilor ani cu modelele BMW Group cu tractiune fata. Un element crucial pentru agilitatea foarte ridicata a automobilului este tehnologia ARB (limitare a patinarii rotii actuatorului continuu) cunoscuta de la BMW i3, care acum isi face debutul la un automobil cu motor termic. Acest transfer de tehnologie de la marca BMW i catre marca BMW imbunatateste decisiv tractiunea, facilitand totodata un control semnificativ mai sensibil si mai rapid.

Tehnologia ARB, care este standard la BMW Seria 1, dispune de un sistem de control al patinarii pozitionat direct in unitatea de control a motorului in loc sa fie in unitatea de control pentru functia DSC (Controlul Dinamic al Stabilitatii). Fara caile lungi de semnal, informatia este trecuta de trei ori mai rapid, viteza de reglare fiind perceputa de conducator de zece ori mai repede.

BMW Performance Control (distributia momentului de cuplu) este disponibil tot standard, iar suplimentar creste agilitatea prin interventia franei dinamice. Mai mult, rigiditatea torsionala a structurii caroseriei este imbunatatita prin utilizarea directionata a bratelor suplimentare cum ar fi “lonjeronul boomerang” standard pe puntea spate.

Nou dezvoltatul motor cu patru cilindri se evidentiaza in portofoliul de motorizari pentru noul BMW Seria 1. BMW M135i xDrive dispune de cel mai puternic motor cu patru cilindri de la BMW Group, cu o capacitate de 2,0 litri (306 CP) si tehnologie BMW TwinPower Turbo.

BMW Seria 1 a facut un pas major inainte si in ceea ce priveste spatiul interior. Datorita noii arhitecturi cu tractiune fata cu motoare dispuse transversal si tunel central coborat, un spatiu suplimentar notabil este disponibil acum fata de modelul anterior, in special pentru locurile din spate. Accesul la compartimentul spate este mai usor, iar portbagajul a fost extins cu 20 de litri, la 380 de litri.

Sursa: comunicat de presa BMW Group Romania