Sistemul de propulsie electrificat al noului SUV cu sapte locuri Ford Explorer PHEV (Plug-In Hybrid) combina motorul pe benzina 3.0 EcoBoost, un motor electric si un pachet de baterii pentru a dezvolta 450 CP, un cuplu de 840 Nm si 40 km autonomie pur electrica in oras. Noul model va fi disponibil in Europa in cursul acestui an.
Modelul este o noutate pentru piata europeana si ofera in echiparea standard tehnologii precum Asistenta la franare pentru manevrele in marsarier (Reverse Brake Assist) sau Tempomatul Adaptiv cu oprire-pornire, recunoastere a indicatoarelor rutiere de limitare a vitezei si centrare pe mijlocul benzii de rulare (Adaptive Cruise Control with Stop & Go, Speed Sign Recognition and Lane-Centring).
Interiorul ofera un display tactil de 10.1 inch ca interfata pentru sistemul de conectivitate SYNC 3 si pachete precum modemul integrat FordPass Connect, B&O Sound System sau o configuratie flexibila si usor de operat a scaunelor.
Versatilitatea, capacitatile si rafinamentul sunt optimizate cu ajutorul unei transmisii automate cu 10 trepte, secondata de sistemele Intelligent All-Wheel Drive, Terrain Management System si Drive Modes.
Noul SUV Ford Explorer si-a facut recent debutul european. Constructorul a anuntat faptul ca o versiune plug-in hybrid a celui mai vandut SUV din Statele Unite ale Americii va intra oficial pe piata din Europa in cursul acestui an.
Noul Ford Explorer Plug-In Hybrid va fi oferit in doua versiuni specifice, foarte bine echipate si cu volan pe partea stanga: sportivul Explorer ST-Line, inspirat de gama Ford Performance, si luxosul Explorer Platinum. Ambele sunt animate de un sistem de propulsie care asociaza motorul Ford EcoBoost V6 de 3.0 litri si un motor electric/generator pentru a dezvolta 450 CP si un cuplu de 840 Nm. Sistemul ofera si posibilitatea rularii in modul 100% electric.
Sistemul Ford Intelligent All-Wheel Drive este standard, fiind sprijinit de cele sapte setari disponibile ale pachetului Drive Modes si de transmisia automata Ford cu 10 rapoarte, ce optimizeaza performantele in scenarii care variaza de la rularea urbana la off-road. Experienta rafinata la sofat ii inspira incredere celui de la volan si este optimizata printr-o serie de tehnologii de asistenta a soferului. Lista include Tempomatul Adaptiv cu oprire-pornire, recunoastere a indicatoarelor rutiere de limitare a vitezei si centrare pe mijlocul benzii de rulare (Adaptive Cruise Control with Stop & Go, Speed Sign Recognition and Lane-Centring).
Interiorul exceptional de spatios, luxos si orientat catre confortul pasagerilor ofera elemente tehnologice si de confort avansate, implicit un display tactil cu diagonala de 10,1 inch orientat pe verticala si un instrumentar de bord digital cu diagonala de 12,3 inch. Familiile pot sa profite la maximum de calatorii datorita versatilitatii spatiului pentru bagaje si configuratiilor scaunelor pasagerilor, dar si gratie inovatiilor dedicate membrilor acestora, asa cum este accesul facil cu ajutorul unei singure maini la scaunele de pe randul al treilea.
Construita pornind de la o coala alba de hartie, cea de-a sasea generatie Ford Explorer a fost prezentata clientilor din Statele Unite la inceputul acestui an. Introdus pe piata in 1991, Explorer a contribuit in SUA la cresterea rapida a segmentului SUV-urilor, clasa de vehicule care astazi a devenit un succes imens la nivel mondial.
Sursa: comunicat de presa Ford Romania