Lotus se pregateste sa treaca printr-un proces major de relansare. Preluat de gigantul chinez Geely, celebrul constructor britanic si-a propus sa se reinventeze, iar noutatile incep chiar cu… sigla!
Lotus si-a prezentat recent noul logo, care adopta un aspect simplificat la maximum. Au fost pastrate elementele fundamentale, cercul galben in care se afla un triunghi verde cu colturile rotunjite. Acesta din urma incorporeaza numele marcii si initialele fondatorului, Anthony Colin Bruce Chapman.
La fel ca alti producatori, precum Citroen sau Mini, brandul britanic renunta la efectul 3D, atat de la moda pana mai ieri, in favoarea „designului plat”, fara degradeuri sai irizatii.
Noul logo a fost dezvaluit cu ocazia semnarii unui parteneriat cu clubul de fotbal Norwich, revenit in Premier League (prima divizie engleza), in noul sezon. Orasul Norwich este chiar langa Hethel, fieful lui Lotus.
Astfel, relansarea Lotus prinde treptat contur. Reamintim, firma britanica, care a fost preluata de Geely, a prezentat recent un nou model, un hypercar cu propulsie 100% electrica, denumit Evija.