Torres, noul aventurier de la SsangYong
25.06.2022
        
Distribuie acest articol!   

După ce a dezvăluit numele noului modelul 4×4 destinat pieței europene, prilej cu care a prezentat și câteva schițe, SsangYong vine cu noi detalii. De data aceasta constructorul prezintă un set de imagini oficiale cu versiunea de producție a acestui model.

Prezentarea vine într-un moment nu tocmai roz pentru SsangYong. Situația producătorului sud-coreean este destul de complicată, dar asta nu împiedică, totuși, proiectele de viitor.

SsangYong se pregătește să arunce în luptă un nou SUV. Este o mișcare ce se vrea a fi un fel de revenire la origini, prin lansarea unui model destinat cu precădere exploratorilor, aventurierilor.

Modelul își începe cariera pe piața proprie, însă ulterior va ajunge și pe Bătrînul Continent (în 2023) și va primi un propulsor electric. Poziționarea în gamă este între Korando și Rexton.

Imaginile oficiale ne dezvăluie o caroserie angulară, impunătoare prin forme și mai ales prin dimensiuni. Este genul de SUV autentic, pregătit oricând să atace drumurile neasfaltate, un rival pentru legendarul Defender, dar într-o versiune modernă și în propriul stil al producătorului coreean.

Dacă la exterior surprizele nu sunt mari, lucrurile stau cu totul altfel la interior. Habitaclul contrastează chiar cu designul caroseriei, prin faptul că s-a decis să se renunțe la stilul rustic, chiar spartan, cu care SsangYong ne obișnuise până acum.

Finisajele interioare de pe Torres ținesc în mod vădit spre zona de lux și premium. Pielea este omniprezentă, iar bordul este dominat de nu mai puțin de trei display-uri. Ecranul central are diagonala de 12,3 inch, iar sub el se află un alt panou digital de 8 inch, care grupează toate comenzile sistemului de climatizare.

În privința motorizărilor cu care va fi comercializat în Europa, nu se știu prea multe, pentru moment. În Coreea va fi echipat cu un propulsor pe benzină, în 4 cilindri.

SsangYong a anunțat deja că va lansa și o versiune 100% electrică, special concepută pentru Europa. Rămâne de văzut dacă va folosi platforma tehnică de pe Korando e-motion.

Distribuie acest articol!