Înlocuirea celebrului Chiron este unul dintre cele mai așteptate momente, la Bugatti, în viitorul pe termen mediu. Pe măsură ce ne apropiem de acest moment, încep să apară și informațiile pe această temă.
Reamintim, Bugatti Chiron se află ”pe piață” de câțiva ani buni. A fost lansat în 2016, pentru a-i succeda unui alt supercar, Veyron, la momentul în care producția planificată a acestuia din urmă s-a încheiat.
La fel se va proceda și cazul lui Chiron, care, încet dar sigur, se pregătește de momentul retragerii din producție. Supercarul este dotat cu un incredibil motor W16 de 8 litri, capabil să dezvolte o putere de până la 1.600 CP, în funcție de versiune.
Cele mai noi informații referitoare la înlocuitorul lui Chiron au fost dezvăluite recent, de Achim Anscheidt, directorul de design al mărcii, care tocmai și-a anunțat retragerea. După 19 ani în slujba mărcii alsaciene, el s-a retras pe o poziție de senior advisor, funcția de director de design fiind preluată de Frank Heyl.
Deloc surprinzător, Anscheidt a confirmat că viitorul supercar Bugatti va fi hibrid. O mișcare logică, având în vedere că este proiectat în colaborare cu Rimac, compania croată fiind specializată în electromobilitatea de înaltă performanță.
Deocamdată detaliile suplimentare, ca de pildă puterea, constituie un mare secret. Totuși, nu pentru prea mult timp, pentru că Frank Heyl a confirmat deja că noul model va fi dezvăluit în cursul anului 2024.
Cu toate acestea, comercializarea nu va fi posibilă înainte de 2026. Iar dacă e să dăm credit speculațiilor, puterea ar urma să fie în jur de 1.500 CP, deci comparabilă cu cea de la Chiron, dar cu un motor termic ceva mai modest, combinat cu o propulsie electrică.
CITEȘTE ȘI:
● Încă un Bugatti unic: Chiron Super Sport Golden Era
● Bugatti își mărește fabrica istorică de la Molsheim