Citroën intră pe segmentul B-SUV, cu noul C3 Aircross
19.04.2024
        
Distribuie acest articol!   

Citroën a dezvăluit primele imagini ale noului C3 Aircross, versiunea SUV a noului C3, lansat anul trecut. Cu un design similar, dar cu lugimea dusă la 4,39 metri, va fi disponibil inclusiv în versiune cu șapte locuri. De fapt, ambele modele se bazează pe aceeași platformă Smart Car, permițând flexibilitatea grupului motopropulsor și eficiența costurilor.

Noul C3 Aircross va ajunge în România în toamna acestui an, cu versiuni electrice, hibride și termice.

Noua generație C3 Aircross suferă o schimbare radicală la capitolul design, pentru a puncta cât mai bine la imagine, în noua aventură pe segmentul B-SUV, acolo unde Dacia Duster face legea. Astfel, pare mai robust și mai energic, însă rămâne în același timp compact, practic și agil.

În plus față de versiunea cu propulsie termică, C3 Aircross va propune un motor hibrid deosebit de potrivit pentru această siluetă, precum și o alternativă complet electrică accesibilă, produsă în Europa.

Noul C3 Aircross încorporează elementele noului limbaj de design Citroën, al cărui manifest a fost conceptul Oli, iar C3 a fost prima concretizare. Citroën se joacă și cu percepția siluetei sale și cu personalizarea, întrerupând linia verticală a modelului printr-o ofertă bicoloră a plafonului.

Noul C3 Aircross suferă o schimbare radicală de atitudine, trecând de la un model care pune accentul pe rotunjimi și delicatețe la unul care, fără a fi agresiv, emană un stil mai angular, mai musculos și mai hotărât.

Designul montantului C oferă posibilitatea de a găzdui confortabil până la 7 persoane cu ajutorul celor două scaune pliabile din portbagaj. Rațional, versatil și relaxant, C3 Aircross este un SUV pentru toată familia.

Pregătit să fie lansat până în vară, noul C3 Aircross oferă o nouă viziune asupra SUV-ului compact european pe o piață importantă. Din 2020, vânzările de B-SUV-uri le-au depășit pe cele ale hatchback-urilor din segmentul B în Europa. Vânzările depășesc 2 milioane de înmatriculări în fiecare an, pe o piață din ce în ce mai competitivă.

Citroën a intrat pe acest segment de piață în 2008 cu Citroën C3 Picasso. Categoria B SUV nu exista cu adevărat atunci, dar Citroën oferea deja un vehicul cu o poziție de condus ridicată și spațiu interior pentru un vehicul funcțional cu un caracter unic de „cutie magică”. Denumirea Aircross a apărut în 2017 cu C3 Aircross, care a păstrat caracterul practic de referință, adăugând în același timp simbolurile unui aventurier. La mijlocul anului 2024, Citroën va prezenta noul C3 Aircross, care a fost complet reinventat pentru a răspunde așteptărilor familiilor.

Sursa: comunicat de presă Citroën


Pentru a primi în timp real știri, analize și informații din domeniul auto, urmărește 24auto.ro pe WhatsApp Channels!

Distribuie acest articol!