
La câteva săptămâni după prezentarea noului break A6 în versiuni cu propulsie termică și hibrid, Audi a lansat versiunea sedan a acestui model.
În ultima perioadă, Audi a revenit în prim-plan după aproximativ doi ani fără produse noi reale. Producătorul a prezentat mai multe noutăți, începând cu Q6 e-tron, vărul tehnic al Porsche Macan electric, noul A5 și noul Q5.
Și au existat și noile A6, începând cu cele două versiuni e-tron (complet electrice), break și sedan. Apoi a trebuit să se oprească, deoarece numerele pare au fost rezervate pentru modelele electrice, iar numerele impare pentru cele termice și hibride. În mod logic, A6 termic și hibrid ar fi trebuit, deci, să fie numit A7.
Doar că A6 are o rezonanță deosebită în gama Audi, iar producătorul și-a reconsiderat strategia în privința denumirii modelelor. În urmă cu câteva săptămâni a fost prezentat un nou A6 Avant termic și hibrid. Iar acum iată și varianta sedan, un model de referință în clasa sa, pe piața europeană.
Bazat pe caracteristicile noilor A5 și Q5, acest A6 păstrează în mare aceleași dimensiuni, cu o lungime de 4,99 metri. Printre elementele distinctive se numără calandru supradimensionat și linia pavilionului plonjată mult spre spate.






Mai rețin atenția finisajele în negru lucios și satinat, în funcție de ornament, logo-ul în gri antracit și elemente sportive, cum ar fi prizele de aer și difuzorul spate. Luminile OLED de la stopuri oferă o semnătură luminoasă personalizabilă și pot semnala un pericol pentru partenerii de trafic, prin afișarea de alerte.
Interiorul este inspirat de recentul Q6 e-tron. Instrumentarul se bazează pe două ecrane de 11,9 și 14,5 inchi, orientate către șofer. Un al treilea ecran, opțional, destinat pasagerului, este polarizat astfel încât să nu fie vizibil pentru șofer în timpul rulării. Sistemul de infotainment MMI rulează pe Android Automotive.
Din punct de vedere al spațiului, patru adulți vor călători confortabil, în timp ce al cincilea loc este penalizat de un tunel central impunător. Portbagajul are o capacitate de 452 litri (cu 14 litri mai puțin decât break-ul Avant), în scădere față de vechiul A6, din cauza bateriilor sistemului hibrid.
Toate motoarele noului Audi A6 vor fi hibride. La lansare, Audi oferă un singur motor, 2.0 litri TDI mild hybrid cu patru cilindri de 204 CP, cu tracțiune față sau tracțiune integrală quattro. Versiunile hibrid plug-in vor fi adăugate peste câteva luni și probabil că motorul V6 TDI de 3.0 litri, esențial pe acest model și încă popular în țările în care automobilele nu sunt împovărate de taxele CO2, va fi adăugat și el.