SUV-urile domină piața europeană Flash News Colecția de vis. 101 bijuterii auto Formula 1 - calendar, rezultate Mașina Anului 2025 în Lume Cele mai sigure mașini Top muzee auto din Europa Cum au ajuns chinezii să domine Dicționar de electromobilitate Se caută un nou șef la Aston MartinVolkswagen Tiguan Allspace, înlocuit cu TayronAudi R8 refuză pensionarea. Viitorul acestui model rămâne sub semnul incertitudiniiSkoda Octavia 4 facelift (2024). Încă un pas înainteBateria solidă este cea mai așteptată inovație pentru mașinile electriceLamborghini Miura SV (1971). Cel mai prețios LamborghiniFord își revizuiește strategia de electrificareSkoda Octavia 4 facelift (2024)SsangYong a murit, trăiască KGM!Piața europeană de automobile electrice trece printr-o perioadă mai puțin propice. Care sunt motivele?Confruntat cu dificultăți, brandul Polestar se reorganizează din temeliiFord Puma facelift: mai sofisticatToyota rămâne liderul pieței auto mondialeLamborghini LM002 (1986). Rambo LamboMașina Anului 2024 în Lume (World Car Awards): se cunosc finalisteleBlitzen-Benz, cea mai rapidă mașină din lume, la începutul secolului XXIncredibilul transfer: Hamilton la FerrariOfensiva chinezilor în Europa trece la următorul nivel: atacarea segmentului premiumScandal Dieselgate la Toyota? Livrarea mai multor modele a fost suspendatăDacia a dezvăluit Sandrider, prototipul cu care va căuta gloria la Dakar 2025Lamborghini Egoista (2013). Hedonismul dus la extrem În ciuda rateurilor date în segmentul electricelor, Volkswagen a avut un an 2023 foarte bun MG3, cel mai de temut concurent pentru Dacia, își face intrarea la Salonul de la GenevaANALIZĂ: În 2023, piața auto europeană și-a continuat marșul în forță spre electrificare Articole mai noi Articole mai vechi