Mașinile noastre au prea multe ecrane? Euro NCAP atrage atenția asupra riscurilor Flash News Colecția de vis. 101 bijuterii auto Formula 1 - calendar, rezultate Mașina Anului 2025 în Lume Cele mai sigure mașini Top muzee auto din Europa Cum au ajuns chinezii să domine Dicționar de electromobilitate După pierderile de 2,7 miliarde de euro de anul trecut, Nio are în față un an 2024 crucialLaurin & Klement Voiturette A (1905 / 2020). Primul automobil produs la Mladá Boleslav, reinterpretat în cheie modernăMercedes trece electrificarea în marşarierPierderi uriașe pentru Tesla, după sabotarea fabricii din BerlinSe profilează o dilemă delicată pentru Volkswagen (și nu numai), în perspectiva anului 2025Bonusuri consistente pentru angajații StellantisPentru Bugatti, motorul termic nu are moarte! Urmează un impresionant V16 aspiratVisul mașinii Apple s-a spulberat!Lancia Stratos HF (1971). De la zeroProducătorii chinezi nu se grăbesc să accelereze debarcarea în EuropaNoul Renault 5 E-Tech. Marele pariu al lui Luca de MeoSalariul record al lui Carlos TavaresStudiu: Prețul, primul criteriu în alegerea mașiniiPrincipalele noutăți prezentate zilele acestea, la ediția 2024 a Salonului Auto de la GenevaLancia Delta HF Integrale 16V Evoluzione (1992). Regina raliurilorA fost aleasă Mașina Anului 2024Euro 7 aduce o amânare suplimentară, benefică pentru automobilele de oraș cu propulsie termicăAnul 2024 a început ezitant pentru vânzările mondiale de automobile electriceȘefii Toyota își precizează poziția: ”Nu suntem împotriva mașinii electrice. Suntem doar realiști”Massimo Frascella, noul director de design la Audi, vine de la Jaguar Land RoverLynk & Co își va extinde prezența în 19 țări europene, printre care și România Volkswagen are din nou probleme în SUA. Mii de automobile de lux sunt blocate în porturi Lancia Aurelia B20 Gran Turismo (1951). „Frumusețea naturală”SUV-urile domină piața europeană Articole mai noi Articole mai vechi