Bugatti Type 13 „Brescia” (1920). Prima „voiturette” de succes Flash News Formula 1 - rezultate 2024 Colecția de vis. 101 bijuterii auto „Cutiile negre” devin obligatorii Ofensiva chineză, următorul nivel Mașina Anului 2024 în Lume Dacia Duster 3, prezentat oficial Dicționar de electromobilitate Bugatti Bolide (2020). Definiția superlativuluiBMW Z1 (1989). Inițiala viitoruluiBMW Turbo (1972). Pionierul conceptelorBMW Isetta (1955). Simbolul reconstrucţiei germane postbeliceBMW 328 (1936). Un roadster vizionarBMW 3.0 CSL by Alexander Calder (1975). Primul BMW Art CarBenz Patent-Motorwagen (1885). „Certificatul de naștere”Bentley Speed 8 (2003). Danke, Audi!Bentley Blower 4½-litre (1930 / 2020). ”Continuarea”, după 90 de ani!Auto Union Type C (1936). Săgeata supraponderalăAustro-Daimler „Sascha” (1922). Buturuga micăAudi RSQ Concept (2004). Vedeta de la HollywoodAudi Quattro (1980). ADN-ul AudiAston Martin Valkyrie (2019). La porțile Formulei 1Aston Martin Lagonda (1974). Primul automobil cu instrumentar digital și computer de bordAston Martin DBS Superleggera Concorde (2019). Inspirație supersonicăAston Martin DB5 Goldfinger (1963). Mașina lui James BondAston Martin DB4 GT Zagato (1960). Probabil cel mai râvnit Aston MartinAlfa Romeo Bertone Carabo (1968). Cărăbușul… cosmicAlfa Romeo Berlina Aerodinamica Tecnica (1953-1955). Sfânta Treime a designului autoAlfa Romeo 16C Bimotore (1935). Unde-s două, viteza crește! Alfa Romeo Montreal (1967). Aspirația supremă A.L.F.A. 40/60 HP Aerodinamica (1913). Primul monovolum din istoria automobilului Articole mai noi Articole mai vechi