Jaguar E-Type (1961). Reperul anilor 60 Flash News Formula 1 - rezultate 2024 Colecția de vis. 101 bijuterii auto „Cutiile negre” devin obligatorii Ofensiva chineză, următorul nivel Mașina Anului 2024 în Lume Dacia Duster 3, prezentat oficial Dicționar de electromobilitate Isotta Fraschini Tipo 8A „Flying Star” Carrozzeria Touring (1931). Capodopera pierdutăHongqi L-Concept (2021). Lux ”made in China”Hispano Suiza Carmen (2019). În căutarea gloriei de odinioarăGordon Murray T.50 (2020). Ultimul hypercar analogGM Firebird (1954-1958). Cu aripile pe pământGemballa Avalanche (1985). Aripa inconfundabilăFord Tudor Deluxe Sedan Stainless Steel (1936). Caroseria fără de moarteFord P1 (2020). „Away From Keyboard”Ford Model T (1908). A pus lumea pe roțiFIAT S.76 (1910). Bestia reînviatăFerrari Monza SP (2018). Icona barchettaFerrari F2001 (2001). Arma lui SchumiFerrari 330 P4 (1967). Revanșa lui Enzo FerrariFerrari 250 GTO (1962). Mai valoros decât aurulDeLorean DMC-12 (1981). Pentru călătorii în timpDe Dion, Bouton Et Trepardoux Dos-à-Dos ”Marchiza” (1884). Cel mai vechi automobil funcționalDacia Sport Turbo (1986). Cel mai spectaculos automobil românesc din perioada comunistăDacia Duster Concept (2009). Primul concept car Dacia din ”era Renault”Cugnot Fardier (1770). Primul vehicul autopropulsatCitroën Traction Avant (1934). Configurația standardCitroën Karin (1980). Piramida lui Fiore Citroën DS (1955). Zeița de la Élysée Citroën CX (1974). În numele aerodinamiciiCitroën 2CV (1948). Minimalismul întruchipat Articole mai noi Articole mai vechi