General Motors a prezentat primele informatii referitoare la noul Buick Regal GS, nume sub care se ascunde versiunea nord-americana a modelului cunoscut in Europa drept Opel Insignia OPC. Din pacate, diferenta majora consta in inlocuirea motorului european de 2,8 litri twin-scroll turbo V6 de 325 CP cu un propulsor de 2,0 litri turbo in 5 cilindri Ecotec, a carui putere este de doar 255 CP. Acest motor este derivat din cel de pe Regal CXL, de 220 CP, care in vara a primit un tratament de imbunatatire a performantelor.
Noul Buick Regal GS este prezentat deocamdata cu statut de showcar, iar trecerea in productie pare sa stea inca sub semnul incertitudinii. Spre deosebire de CLX, care are o cutie de viteze automata in 6 trepte, Regal GS dispune de o transmisie manuala cu 6 viteze, cu tractiune integrala adaptiva.
General Motors a anuntat o acceleratie 0-60 mile/ora in circa 6 secunde (Opel Insignia OPC o face in 5,8 secunde). Imbunatatirile au vizat suspensia independenta, directia si franele (Brembo), iar sasiul dispune de sistemul IDCS (Interactive Drive Control System), existent si la Opel, cu trei optiuni: normal, sport si GS, actionand asupra setarii suspensiei, raspunsului la acceleratie si senzitivitatii directiei. Jantele sunt din aliaj usor, pe 20 inch, iar scaunele sunt furnizate de Recaro.