Atunci cand SEAT a prezentat, in primavara, la Geneva, conceptul IBE, s-a speculat ca acesta prefigureaza versiunea de la SEAT a noului VW Scirocco. Constructorul spaniol insista cu IBE si prezinta zilele acestea, la Salonul de la Paris, a doua versiune a conceptului electric. Un semn clar ca proiectul se va materializa in viitorul apropiat, sub o forma sau alta, in productia de serie.
Prototipul de la Paris are un aspect mai elaborat, cu mai multe detalii finisate si un aspect mai atragator, gratie noii culori si luminilor cu LED. Arhitectura este aceeasi, de sportiva compacta cu 2+2 locuri, cu circa 20 cm mai scurta decat Ibiza (3,83 m lungime, 1,77 m latime si doar 1,23 m inaltime). In spate sunt scaune individuale, ce pot fi rabatate pentru a crea mai mult spatiu pentru bagaje. Nu lipsesc gadgeturile, precum aplicatia wireless care permite conectarea cu un smartphone, pentru verificarea online a sistemelor de pe masina.
Motorul electric de 102 CP si 200 Nm este in fata, iar bateria litiu-ion este plasata in spate. Masina cantareste doar 1.100 kg, astfel ca este capabila de acceleratii excelente: 0-50 km/ora in 3,6 secunde si 0-100 km/ora in 9,7 secunde. Viteza maxima este de 160 km/ora, iar autonomia este de pana la 130 km.