Skoda ofera acum pentru modelele Octavia si Superb, si combinatia intre transmisia automata cu dublu ambreiaj, cu 6 trepte de viteza (DSG) si tractiunea integrala. Noua configuratie va fi disponibila incepand cu luna noiembrie, pentru motorul diesel 2.0 TDI de 140 CP. Propulsorul dispune de injectie directa common-rail, precum si de filtru de particule diesel in standard si indeplineste astfel cerintele normei de poluare Euro 5.
Prin lansarea variantei tractiune integral – transmisie automata, Skoda isi subliniaza competentele in domeniul tractiunii integrale. Cererea pentru variantele cu tractiune integrala ale modelelor Superb si Octavia este de multi ani semnificativa. Fiecare al zecelea Superb vandut dispune de tractiune 4×4, iar la versiunea Superb Combi, chiar fiecare al cincilea. In cazul modelului Octavia Combi, cota celor cu tractiune integrala atinge 15%. Cititorii revistei AutoBild Allrad au ales in repetate randuri modelul Octavia Combi 4×4 ca fiind Masina cu tractiune integrala a anului. Modelul Octavia Scout a fost desemnat cu titlul Best Crossover Estate oferit de revista britanica 4×4.
La Skoda, DSG si tractiunea integrala de ultima generatie ofera hightech la nivel superior, pentru mai mult confort si mai multa siguranta. Cuplajul Haldex din cea mai noua generatie, si anume a patra, preia sarcina distributiei electronice a puterii pe puntile fata si spate. Cand masina se deplaseaza pe sosele obisnuite, asfaltate, 96 % din puterea de tractiune este transmisa puntii fata. Imediat ce suprafata de rulare devine nefavorabila, sistemul Haldex reactioneaza in fractiuni de secunda si redirectioneaza cuplul spre rotile care dispun de cele mai bune conditii de tractiune. Pana la 90% se transmite catre puntea spate. Rotile sunt controlate individual si electronic. Astfel, masina poate fi mai bine controlata, in combinatie cu sistemele ABS si ESP, si isi pastreaza stabilitatea chiar si pe teren dificil sau pe suprafete cu conditii extreme.
Pentru Skoda, aceasta noua oferta face parte din promisiunea Simply Clever. Obiectivul consta in optimizarea permanenta a gradului de utilitate al masinilor, in combinatie cu un raport optim pret-oferta pentru client. Succesul confirma calitatile marcii: in doar primele opt luni ale anului 2010, au fost livrate aproape o jumatate de milion de unitati. Aceasta inseamna o crestere de peste 13% fata de anul precedent.