Anul 2010 a consemnat si o serie de rateuri, unele de-a dreptul rasunatoare. Dintre toate, probabil cel mai mare este rechemarea masiva de la Toyota. Milioane de automobile au revenit in service pentru remedierea unor probleme care afectau securitatea pasagerilor. A fost un scandal imens, constructorul nipon fiind acuzat ca a ascuns intentionat unele defecte. Ramane de vazut cat de puternic va fi afectat gigantul japonez in urma crizei rechemarilor, ca imagine cat si din punct de vedere financiar.
Un alt scandal de anvergura planetara a fost criza BP din Golful Mexic. Deversarea petrolului din Golful Mexic, evenimentul cel mai intens din punct de vedere al comunicarii in 2010, a afectat grav compania petroliera. British Petroleum a inregistrat caderi dramatice la bursa si a fost tinta atacurilor din toate partile, alimentate si de o succesiune de gafe de comunicare a sefilor companiei. Imaginea BP va ramane legata, din pacate, de cel mai mare dezastru ecologic din istoria Statelor Unite.
Testarea primul automobil chinezesc de catre organizatia EuroNCAP s-a soldat cu un esec lamentabil. Monovolumul Landwind CV9 a primit doar doua stele, un rezultat foarte modest. Aceasta clasificare complica planurile chinezilor, care isi propusesera sa intre pe piata europeana cu noul lor model.
Una dintre cele mai mari dezamagiri ale anului 2010 in motorsport a fost revenirea germanului Michael Schumacher in Formula 1. Chiar de la venirea la Mercedes GP, Schumacher a dat nastere la controverse. Salariul sau, de aproximativ 7 milioane de euro pe sezon, a provocat indignarea angajatilor Mercedes, acestia fiind de parere ca este o cheltuiala nejustificata intr-o perioada de criza economica. Din pacate, evolutia celui mai titrat pilot din istoria F1 a alimentat criticile. Schumi a terminat sezonul pe un modest loc 9 in ierarhia pilotilor, iar in curse a fost deseori in spatele coechipierului sau mult mai tanar, Nico Rosberg.