In anul 2011, Chevrolet a vandut 4,76 de milioane de autovehicule in intreaga lume si a stabilit un record mondial in materie de vanzari, aducand vanzarile globale ale General Motors Co. (GM) la peste 9 milioane de unitati, cu 7,6% mai mult decat in 2010. GM revine, astfel, in pozitia de lider mondial al industriei auto, in clasamentul realizat dupa volumul de vanzari inregistrat anul trecut.
Chevrolet a vandut cel mai bine in Statele Unite, inregistrand 1.775.812 unitati vandute, cu peste 13% mai mult decat in 2010. In China a avut vanzari record de 595.068 de unitati, cu 9,5% mai mult comparativ cu anul precedent. Celelalte piete in care a inregistrat cresteri semnificative fata de anul precedent sunt: Vietnam (79%), Rusia (49%), Turcia (30%) si Germania (21%).
Sedanul compact Chevrolet Cruze este liderul marcii in materie de vanzari globale, cu peste 670.000 de unitati vandute in 2011, fiind modelul cu cele mai multe autovehicule vandute in intreaga lume, numarul depasind 1,13 milioane de la lansarea sa din 2009. In 2011, Chevrolet a fost cea mai bine vanduta marca de autoturisme din Statele Unite, aceasta datorandu-se in mare parte succesului inregistrat de modelul Cruze.
In 2011, Chevrolet a inregistrat vanzari record in peste 15 tari, pietele cu cele mai impresionante cresteri fata de anul precedent fiind Peru (81%), Vietnam (79%), Thailanda (57%), Africa de Sud (50%) si Israel (46%). Pe masura ce intra in cel de-al doilea secol al existentei sale, Chevrolet tinde sa devina o marca din ce in ce mai activa la nivel international, inregistrand peste 60% din vanzarile de autovehicule in afara SUA.
Cele mai mari piete ale companiei in 2011 au fost China, unde GM si partenerii sai cu care a infiintat societati mixte au reusit sa sporeasca vanzarile cu 8,3% fata de anul anterior, ajungand la 2.547.203 de unitati vandute, si Statele Unite, acolo unde GM a vandut 2.503.820 de autovehicule, cu 13,0% mai mult decat in 2010. GM este lider de piata in ambele tari. In 2011, compania si-a sporit, de asemenea, cota de piata la nivel international, ajungand la 11,9%, de la 11,5% in 2010.