De la inceputul sezonului viitor (2012/13), Adam Opel AG se intoarce in prima liga germana de fotbal, Bundesliga, dupa o absenta de zece ani. Marca va deveni partener oficial premium pentru patru cluburi din prima liga. Activitatile Opel vor include publicitate pe panouri, la stadioane, pe ecrane uriase si in programele meciurilor. In plus, marca va pune masini Opel la dispozitia cluburilor, pentru a fi utilizate la transportul jucatorilor si oficialilor la evenimente publice, dar si pentru transportul de zi cu zi. "Pentru noi acesta este doar inceputul unei strategii pe termen lung. Vor urma numeroase alte activitati legate de fotbal. Opel se bucura de acest parteneriat", spune CEO-ul Opel, Karl-Friedrich Stracke.
Noile cluburi partenere Opel sunt Fortuna Dusseldorf, Bayer 04 Leverkusen, SC Freiburg si FSV Mainz 05. Cu aceste patru parteneriate premium, Opel pune bazele unui angajament strategic. Pe termen mediu sunt planificate si alte parteneriate suplimentare, cooperari si proiecte, care vor permite Opel sa se conecteze emotional cu oamenii din intreaga Germanie.
Noile parteneriate inseamna o revenire in calitate de sponsor al sportului in Germania. Pana in anul 2002, Opel a fost considerat ca fiind unul dintre cei mai de succes sponsori in fotbal si in sport din Europa. In anii 90, marca a fost sponsor al FIFA si UEFA, precum si partenerul cluburilor FC Bayern Munchen, AC Milan, Paris Saint-Germain, IFK Goteborg si al echipei nationale a Olandei. Opel a avut un acord de 12 ani cu Bayern Munchen, intre 1990 si 2002. La acel moment, compania se axa in mod special pe sporturi cu mingea, care in afara de fotbal includeau baschet, handbal, hochei, tenis si tenis de masa.