Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, SEAT si-a dezvaluit noul logo. Metamorfoza pe care o traieste producatorul auto culmineaza cu prezentarea noii identitati vizuale a marcii si, in acelasi timp, cu premiera mondiala a modelului SEAT Leon. Acest model, care va circula pe strazile europene incepand cu luna noiembrie, completeaza o ofensiva de produse fara precedent in istoria companiei, care a inclus premiera modelului Mii, facelift pentru gama Ibiza si revenirea modelului Toledo.
Noul icon vizual cuprinde cele doua elemente inseparabile: rosul pasional – cald si dinamic – si inconfundabila stampila cromata SEAT. Evolutia logo-ului simbolizeaza transformarea companiei in sine, o balanta intre componenta rationala si partea cea mai emotionala din brandul spaniol. Caracterizata prin liniile simetrice in permanenta tensiune, simbolul cromat este sculptat cu precizia si este ferm inradacinat in modernitate, ceea ce creaza o linie subtila de inspiratie industriala. Designul sau unic scoate in evidenta angajamentul SEAT fata de tehnologia preciziei, excelenta in inginerie si inovatie, in timp ce culoarea rosu continua sa evoce spiritul spaniol al brandului.
Originile elegantei si preciziei din noul logo SEAT pot fi identificate intr-o diagonala amintind de faimoasa Avenida Diagonal din Barcelona. Aceasta linie consolideaza o viziune creativa si este o componenta esentiala a codului genetic al SEAT. Tuse vibrante ale design-ului spaniol ii confera viata – lumini calde, umbre adanci, perspectiva dinamica si bucurie leaga oamenii de un nou stil de viata hibrid (rational si emotional).
In termeni de identitate corporativa si design, logo-ul este unul dintre elementele vizuale care fac parte din noua viziune a companiei. Desi activitatea principala a companiei este producerea de autoturisme, design-ul are o importanta deosebita printre valorile companiei si formeaza o parte intrinseca din codul sau genetic. Designul este ADN-ul SEAT. Ca sa il citam pe Alejandro Mesonero-Romanos, directorul de design SEAT, designul noului logo SEAT reflecta perfect pasiunea noastra pentru detaliu si calitate. In timp ce am mentinut identitatea traditionalului S, am redus numarul de linii, cele mentinute sunt acum 3D, iar perimetrul per total este aproape patrat, mai geometric. Intregul logo este mai modern, mai precis si are un aspect mai sculptat.
ENJOYNEERING este viziunea companiei. Asa cum a fost anuntat initial de catre Presedintele SEAT, James Muir, la ultimul Salon Auto de la Geneva, „ENJOYNEERING este noul slogan al companiei spaniole si reprezinta valorile si ADN-ul brandului – precizie tehnologica si inginerie de calitate, cuplate cu un design mediteranea emotional”.