MINI a vandut automobilul cu numarul 500.000 in SUA. La doar cateva zile dupa cea de-a 11-a aniversare a lansarii sale in Statele Unite si dupa lansarea noului model MINI Paceman (cel de-al saptelea in portofoliul marcii), MINI USA a sarbatorit cel de-al 500.000-lea client de masina noua.
MINI si-a marit vanzarile in SUA de la 24.590 de unitati in 2002 la 66.123 de unitati in 2012. Trecand la prima parte a anului 2013, marca a continuat sa-si extinda portofoliul, care acum include Hatch, Clubman, Cabriolet, Countryman, Coupe, Roadster si Paceman. Reteaua de dealeri a continuat si ea sa se extinda, in prezent fiind deschise 116 dealership-uri, iar pentru finalul anului acesta este prevazut ca totalul sa ajunga la 130 (aici sunt incluse cele care opereaza in prezent, dar si cele finalizate sau in faza de constructie).
SUA este cea mai mare piata pentru MINI la nivel global, urmata de Marea Britanie si Germania. In total, in 2012 au fost livrate 301.526 unitati, pentru prima data in istorie depasindu-se pragul de 300.000, in crestere cu 5,8% fata de 2011.