Dupa 106 victorii, dintre care 13 in celebra cursa de la Le Mans, Audi a anuntat oficial ca pune capat unei cariere de invidiat in cursele de anduranta, evolutie care s-a intins pe durata a 18 ani.
Astfel, zvonurile privind reducerea de costuri, cauzate de scandalul Dieselgate, sunt confirmate. Pe de alta parte, revenirea echipei de uzina Porsche in anduranta a laasat sa se inteleaga ca zilele Audi in acest campionat erau numarate, avand in vedere ca ambele branduri apartin de acelasi grup, Volkswagen. Audi isi va continua insa programul din DTM si isi va intari prezenta in Formula E, fara sa suprime vreunul din cele 300 de locuri de munca din departamentul Motorsport.
Audi a scris istorie la Le Mans si in cele 185 de curse de anduranta disputate. S-a impus cu motorul TFSI in 2001, apoi a reusit prima victorie cu un motor diesel (TDI), in 2006, pentru ca mai apoi sa triumfe cu un propulsor hibrid, in 2012. In aceasta succesiune, concentrarea pe propulsia electrica si, deci, Formula E, este cat se poate de fireasca. Cu atat mai mult, cu cat, in 2018, de pe benzine de montaj este programat sa iasa primul Audi 100% electric, un SUV. Iar in 2015, unul din patru automobile produse de Audi ar trebui sa fie cu propulsie electrica. Pana atunci, insa, pe 19 noiembrie 2016, in Bahrein, va fi ultimul start pe care Audi il va lua in Mondialul de anduranta.