Congres despre electromobilitate la Stuttgart, leaganul automobilului si al motoarelor cu ardere interna
23.06.2018
           
Distribuie acest articol!   

Recent informam cititorii nostri despre aparitia unei reviste online, dedicata tranzitiei din industria auto americana, intitulata Shift, care in primul numar analiza transformarea producatorilor traditionali de automobile in furnizori de mobilitate.

Anul acesta, Automobil Technische Zeitschrift (ATZ) organizeaza, in 8 si 9 octombrie, la Stuttgart, congresul “Elect!” dedicat electromobilitatii.

La fel ca in discutia despre car sharing, una din intrebarile la care incearca sa raspunda dezbaterile congresului este daca in viitor clientii vor continua sa cumpere automobile sau vor prefera sa plateasca in functie de necesitati servicii de mobilitate?

In leaganul industriei auto din zona Stuttgart, unde s-au nascut atat primul automobil cu motor cu ardere interna, cat si motoarele pe benzina si diesel si unde isi au astazi sediul firme prestigioase (Daimler si Porsche) si numerosi furnizori globali, dezbaterile despre viitor au o semnificatie cu totul deosebita, fiindca intreaga bunastare a regiunii depinde de industria auto.

Cu 110.000 de angajati si 45% din venitul generat prin productie provenind din activitati legate de autovehicule, intreaga zona Stuttgart are un interes major sa fie cat mai bine pozitionata pentru viitor.“Elect! 2018” – congresul ATZ despre electrombilitate organizeaza dezbaterile intre specialistii care pot gasi raspunsuri la intrebarile ce framanta tranzitia intregii industrii auto spre solutii noi in momente dificile, cand norii suspiciunii clientilor si autoritatilor ameninta viitorul motorizarii diesel.

In invitatia de inscriere sunt enuntate cinci domenii principale de dezbatere:

  • Cum se va transforma transportul individual, cel public si distributia de produse?
  • Care sunt produsele cu impact asupra mobilitatii?
  • Care sunt perspectivele electromobilitatii in masa pentru sisteme hibride si 100% electrice?
  • Sunt asigurate sursele de energie regenerabila pentru consumul necesar tranzitiei?
  • Care este rolul pilelor de combustie pe piata germana si globala?

Pentru inscriere folositi link-ul de AICI.

Multumiri din partea autorului:

Cu sprijinul domnului ing. Ioan Peia, 24auto.ro ii va informa in continuare pe cei interesati de rezultatele dezbaterilor si de solutiile propuse de participantii la congres.

Ii multumim si pe aceasta cale domnului Peia, pentru atentia acordata subiectelor legate de electromobilitate si pentru informatiile valoroase transmise permanent.

db

Distribuie acest articol!