Bugatti poate jubila: modelul Veyron, disponibil acum doar la mana a doua, are o cotatie in crestere! Prin urmare, teama colectionarilor de a avea modele Bugatti „moderne”, care si-ar putea pierde valoarea in timp, se mai estompeaza. Raman insa de urmarit tendintele pentru actualul model produs de Bugatti, Chiron.
Un automobil clasic Bugatti este, fara indoiala, o buna investitie financiara, insa ce se intampla cu noile modele? In afara de cazul lui EB110 (modelul din anii 90), situatia pare destul de buna pentru modelele Bugatti moderne. Constructorul tocmai a anuntat ca Veyron a cunoscut o crestere importanta a valorii sale, din 2011 si pana azi. De la oprirea productiei si livrarea exemplarului cu numarul 450, valoarea reziduala a modelului Veyron nu a incetat sa creasca.
„Masinile de ocazie erau vandute in 2011 la un pret mediu de 620.000 de euro, la licitatiile internationale sau la proprietari. Doi ani mai tarziu, pretul era de 730.000 de euro. La ora actuala, este aproape imposibil de gasit un Veyron pe piata sub 1,3 milioane de euro. Vehiculele sunt negociate la preturi si mai ridicate, in functie de model”, precizeaza Bugatti intr-un comunicat.
Pentru a cunoaste primele tendinte privind Chiron, va trebui sa asteptam vanzarea exemplarului cu numarul 100, din cele 500, prevazute a fi produse. Un Chiron este facturat la un pret de 2,5 milioane de euro, de doua ori mai mult decat pretul mediu la vanzare al unui Veyron. Pastrarea valorii in timp ramane, asadar, o mare provocare pentru Bugatti.