BMW, care face eforturi sustinute in incercarea de a depasi Mercedes la scara mondiala, ar putea suprima 6.000 de locuri de munca in Germania. Constructorul bavarez pregateste un amplu plan social, care va fi dezvaluit in decembrie, dupa cum anunta presa germana.
Dupa discutiile furtunoase asupra viitoarei game „i”, sursa a dezacordului recent intre Comitetul Director si noul CEO, Olivier Zipse, care a antrenat plecarea sefului diviziei de dezvoltare, se pare ca BMW se afla intr-o perioada complicata. De altfel si alti constructorii germani au o intarziere ingrijoratoare la capitolul electromobilitate.
Conform Manager Magazin, care citeaza o sursa anonima, BMW ar trebui sa renunte la circa 6.000 de locuri de munca in Germania, pana in 2022. Concedieriile vizeaza mai ales joburile din birouri si mai putin cele din productie.
BMW nu a confirmat inca nimic si a declarat ca efectivele actuale vor fi mentinute pana la sfarsitul acestui an. Insa va trebui sa gaseasca solutii – fie reduce costurile, fie reduce rentabilitatea. Pentru ca a doua optiune nu este permisa, va trebui sa reduca numarul locurilor de munca.