În timp ce industria auto reintră treptat în ritmul normal, în Wuhan, după întreruperea cauzată de pandemia Covid-19, Renault a luat decizia de a-și revizui prezența pe piața din China. Astfel, oferta de autoturisme a constructorului francez pentru această piață va fi formată, în curând, exclusiv din modele 100% electrice.
Astfel, compania DRAC, care este o asociere între Renault și Dongfeng, la Wuhan, nu va mai produce modele Renault, producătorul francez urmând să își transfere acțiunile către partenerul chinez, punând astfel capăt acestei colaborări. Totuși, cele două companii vor continua să coopereze cu Nissan, pentru dezvoltarea și furnizarea de motoare.
Dezvoltarea modelelor electrice Renault pentru piața din China va fi asigurată de Jiangxi Jiangling Group Electric și eGT New Energy Automotive. Prin aceasta din urmă, care este o asociere cu Dongfeng și Nissan, Renault și-a propus să transforme noul mini-SUV K-ZE (foto) într-un model global, din care va fi derivat și Spring, primul automobil electric de la Dacia.
Totuși, Renault nu renunță definitiv la propulsia termică în China. Va continua să producă vehicule comerciale ușoare și motorizări termice pentru această piață, printr-un joint venture, Renault Brilliance Jinbei Automotive.