Audi lucreaza la un nou supercar, ce urmeaza sa fie lansat dupa anul 2012 si care va constitui portdrapelul gamei. Noul model va completa segmentul supersportivelor cu patru cercuri, inaugurat de R8, si va avea o platforma mecanica comuna cu viitorul Lamborghini Jota, cel care va fi inlocuitorul lui Murcielago. La fel, transmisia si partea de legatura cu solul vor fi comune. Diferente vor exista, insa, inclusiv in privinta motorului: in timp ce Lamborghini va folosi un V12, Audi va merge pe un V10.
Viitorul R10 va fi dezvoltat avand drept punct de plecare conceptul Audi Le Mans quattro (foto), prezentat in 2003. Comparativ cu R8, noul coupe, care a inceput deja testele pe circuitul Nurburgring, va fi mai lung si mai lat, cu tractiune quattro in dotarea standard. Bineinteles, pentru optimizarea greutatii, la caroserie se va folosi masiv fibra de carbon.
Audi R8 va avea un agregat V8 FSI de 4,2 litri si 420 CP, derivat din cel cu care constructorul german ia startul in intreceri de motorsport, cu versiunea de curse R8. Va exista si un al doilea motor, tot V8 FSI, dar de 525 CP, capabil sa dezvolte o viteza maxima de 316 km/ora.