La sfarsitul anului 2010, Ferrari a vandut aproape 300 de masini in China, reprezentand cel mai bun rezultat de cand compania a inceput sa exporte in aceasta tara. Este un rezultat care consolideaza tendinta pozitiva din ultimii ani pe aceasta piata si marcheaza cresterea cu aproape 50% fata de 2009.
Daca se adauga si cifrele de vanzari pentru Hong Kong si Taiwan – echivalentul zonei China cea mare -, China devine una dintre primele cinci piete internationale pentru Ferrari, un rezultat extraordinar avand in vedere faptul ca reteaua a fost deschisa oficial de doar sase ani.
2010 este un an istoric pentru Ferrari in China nu doar datorita recordului de vanzari, dar si pentru ca cel de-al 999-lea client va fi in centrul atentiei in cadrul unei festivitati speciale organizate in Shanghai, pe data de 14 ianuarie.
Succesul Ferrari in China este rezultatul atentiei pe care compania a acordat-o pietei in ultimii ani, culminand in 2010, cu introducerea unor initiative adaptate acesteia. Structura oficiala a retelei a fost consolidata si noi parteneri au fost selectati pentru a creste numarul de reprezentante de la nivelul actual de 10, cu deschiderea altora intr-un numar de diferite orase in urmatoarele cateva luni. In 2011 va fi initiat, de asemenea, primul campionat asiatic Ferrari Challenge, in seria de curse single-make.