In asteptarea ofensivei electrice, Volkswagen priveste spre viitor cu incredere si o serie de modele noi, care vor sosi mai tarziu, in cursul acestui an.
Printre cele mai importante lansari din anul 2019, pentru constructorul german, este, bineinteles, a opta generatie Golf, a carei productie va incepe in vara, inainte de lansarea oficiala din al treilea trimestru, de la IAA Frankfurt.
Un model care a fost deja prezentat in versiune noua, atat in Statele Unite, cat si in Europa, este Passat. Versiunea pentru America de Nord a debutat la Salonul de la Detroit din 2019, in timp ce facelift-ul european, dezvaluit recent, a progresat mult la capitolul tehnologie.
Anul acesta, conceptul ID Hatch va intra in productia de serie si se zvoneste ca se va numi Neo. Va fi primul vehicul electric al marcii bazat pe platforma MEB, reprezentand inceputul ofensivei Volkswagen in ceea ce priveste modelele electrice (EV). Va avea o autonomie conform normelor WLTP de 550 km (aproximativ 467 km, conform standardului EPA).
Volkswagen va lansa anul acesta primul sa SUV decapotabil. T-Roc „cabrio” se va baza pe succesul modelului de baza, cu plafon fix, din care va fi declinata noua „variatie emotionala”.
Cu 286 CP si o viteza maxima de 264 km/h, Golf GTI TCR va intra in vanzare in 2019, fiind cel mai rapid GTI din gama. Acesta a fost anticipat de conceptul prezentat in primavara anului trecut, care a folosit un motor de 2.0 litri si 286 CP, cuplat la transmisia DSG cu sapte trepte.
Prezentat in toamna anului trecut, micul T-Cross va veni si el pe piata in acest an. Noul SUV subcompact este un model global care va fi asamblat in Spania, China si America de Sud.
In fine, dupa ce si-a castigat faima doborand anul trecut recordul din celebra urcare Pikes Peak (Colorado), monopostul electric ID R revine anul acesta cu noi provocari!