Pentru Bugatti Chiron, un hypercar ce fascinează o lume întreagă, socoteala de la început de drum pare că nu se mai potrivește cu cea de acum.
La lansarea lui Chiron, în 2016, responsabilii Bugatti vorbeau de o carieră de aproximativ opt ani. La patru ani de la momentul debutului, din cele 500 de exemplare prevăzute inițial, au mai rămas de vândut doar 100! Așadar, cariera lui Chiron va dura mai puțin decât fusese prevăzută inițial.
Directorul executiv de la Bugatti, Sephan Winkelmann, a declarat că toate cele 500 de exemplare Chiron ar trebui să fie vândute până la sfârșitul acestui an. Sfârșitul lui Chiron este deci mai aproape decât era de așteptat, iar Bugatti a prevăzut deja și versiunea care va marca retragerea acestui model.
Reamintim, Chiron a preluat ștafeta de la Veyron și a conservat conceptul tehnic de bază al acestuia: un șasiu monococă din fibră de carbon, dezvoltat în jurul unui motor gigantic W16 cvadri-turbo cu o capacitate cilindrică de 8,0 litri. După ce 1.001 CP inițiali ai lui Veyron (apoi 1.200 CP, la versiunea Super Sport), Chiron a ridicat ștacheta celebrului W16 la 1.500 CP. Ba chiar a dus-o la 1.600 CP, pentru versiunea Super Sport 300+, cât și pentru seria ultralimitată Centodieci.