Oarecum previzibil, criza provocată de pandemie și anunțatele modificări legislative în privința emisiilor poluante provoacă probleme tot mai serioase producătorilor de supersportive. Pentru Bugatti situația devine tot mai complicată, iar printre primele efecte se numără suspendarea proiectului de dezvoltare a unui nou model.
Informația vine chiar de la președintele Stephan Winkelmann, care a anunțat, în cadrul unui interviu acordat celor de la Bloomberg, că extinderea gamei, prin lansarea celui de-al doilea model, a fost înghețată. Ferindu-se să dezvolte prea mult subeictul, el s-a rezumat să precizeze că subiectul va fi de actualitate abia peste câțiva ani, iar modelul în cauza ar putea fi un GT electric cu patru locuri.
Afirmațiile lui Winkelmann vin după o serie de speculații referitoare la soarta mărcilor de prestigiu ale Grupului Volkswagen – Bugatti, Lamborghini, Ducati. Sunt vehiculate diverse opțiuni, de la restructurare până la vânzare. Recent, unul dintre cele mai surprinătoare zvonuri susțineau achiziționarea mărcii Bugatti de către compania croată Rimac, la schimb cu mărirea participației Porsche (o altă marcă a grupului german) la capitalul producătorului de supersportive electrice. Porsche deține deja 15,5% din Rimac, un nume devenit între timp un furnizor major în segmentul propulsiei electrice pentru automobile.
Într-un moment în care reglementările legislative la nivel global devin din ce în ce mai mai puțin permisive cu modelele sportive și motoarele termice, Winkelmann dă asigurări că viitorul Bugatti pe termen scurt arată foarte bine. Astfel, 2020 se anunță a fi cel mai bun an din istoria mărcii, datorită comenzilor existente. Mai mult, în acest moment 70% din producția prevăzută pentru 2021 este deja vândută. Cât despre soarta mărcii Bugatti, ea ar putea fi decisă de responsabilii Volkswagen chiar în cursul lunii viitoare.