Ferrari este cel mai puternic brand din lume
19.02.2013
        
Distribuie acest articol!   

Ferrari este cel mai puternic brand. Si nu este doar opinia milioanelor de fani ai Calutului Cabrat din intreaga lume sau a clientilor care aleg sa cumpere an de an masinile construite la Maranello, ci potrivit clasamentului anual pe care il realizeaza Brand Finance – una dintre mai importante institutii in evaluarea brandurilor.

Ferrari ocupa pozitia intai in topul celor mai puternice branduri in 2013, inaintea celor de la Google, Coca-Cola, PwC si Hermes, pe o lista care include 500 dintre cele mai importante companii din lume. Datorita capacitatii sale, compania de la Maranello nu poate concura cu branduri multinationale in termeni de incasari. Cu toate acestea, evaluarea brandului ia in calcul si alte masuratori de brand, cum ar fi profitul net, incasarile pe client, investitia in marketing si publicitate, la fel ca si parametrii calitativi, cum ar fi interesul fata de brand si loialitatea.

“Este intotdeauna o placere sa fii pe podium in orice top si este o satisfactie si mai mare cand competitia include unele dintre cele mai faimoase companii din lume. Realizarea aceasta dovedeste ca Italia poate sa ofere lumii excelenta in afaceri, chiar daca trece prin momente economice dificile”, a spus Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari. “In spatele acestei realizari sunt produse exceptionale, realizate de oameni exceptionali. Ei sunt cei care au facut posibil acest fapt si le multumesc”.

Distribuie acest articol!