Distribuie acest articol!
Conducerea grupului Volkswagen a decis numirea lui Jurgen Stackmann in functia de director general al marcii SEAT. Dupa cum se stie, filiala spaniola se afla de mai multi ani in dificultate, in ciuda eforturilor sustinute ale gigantului german de a o trece pe profit.
Jurgen Stackmann (foto) isi va prelua noua functie incepand de la 1 mai, inlocuindu-l pe James Muir, care s-a aflat in aceasta pozitie din 2009. La randul sau, Muir urmeaza sa ocupe un post de senior manager in cadrul Volkswagen Group.
Din 1989, Jurgen Stackmann a fost la Ford, dupa care a venit la gigantul din Wolfsburg, in 2010. La inceput a fost membru al Consiliului Director Skoda, responsabil pe vanzari si marketing. Din septembrie 2012 a fost responsabil pe marketing in cadrul Grupului VW, cat si pentru marca Volkswagen.
In varsta de 51 de ani, germanul are dificila sarcina de a readuce SEAT pe linia de plutire. Solutia pentru atingerea acestui obiectiv a dat-o recent, chiar predecesorul sau, James Muir: pentru a supravietui, SEAT trebuie sa-si dubleze vanzarile!
SEAT continua sa fie singura marca din portofoliul Grupului VW cu rezultate negative. In 2012, constructorul iberic a vandut circa 320.000 de automobile, inregistrand o pierdere de 156 milioane de euro.
Distribuie acest articol!
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2018
Audi
auto
BMW
concept
coupe
crossover
Dacia
electric
Europa
F1
facelift
Ferrari
Ford
Formula 1
foto
imagini
masini electrice
Mercedes
mini
noutati
oficial
Opel
Porsche
pret
productie
Renault
rezultate
Romania
Skoda
SUV
Tesla
Toyota
vanzari
Volkswagen
VW
WRC