Conform traditiei, departamentele de comunicare ale constructorilor de automobile nu se codesc sa lanseze comunicate hilare, cu ocazia zilei de 1 aprilie. In ciuda subiectelor neverosimile, deseori se intampla ca aceste comunicate sa prinda la public si sa fie luate ca stiri cat se poate de serioase! In cele ce urmeaza, redam fragmente din trei astfel de comunicate, remise presei anul acesta, de 1 aprilie.
Skoda Yeti cu blana
Versiunea Skoda Yeti Ice a fost confirmata pentru lansare, avand blana in loc de vopsea pentru a proteja caroseria, a anuntat Skoda, de 1 aprilie. Aceasta versiune a fost dezvoltata de inginerii marcii care lucreaza in muntii Himalaya. “Blana este atat de groasa si de luxoasa incat in timpul testelor facute la Cercul Polar soferii nostri de teste nu au fost nevoiti sa porneasca climatizarea”, a declarat Yu Ciddingme, inventatorul invelisului din blana. Clientii vor putea echipa Yeti optional cu o blana cu carari sau chiar cu extensii de blana.
Noua editie speciala Opel Astra Copacabana
O capodopera de maiestrie, designerii de interior ai Opel au utilizat cu succes iarba originala de pe faimosul stadion Maracana. Fiecare masina vine cu un certificat de confirmare a autenticitatii acesteia. La fel de autentice sunt si spatiile pentru picioare umplute cu cel mai fin nisip Copacabana – acest indiciu de plaja este cel care a si dat numele Astra. Si fiecare editie speciala vine cu o pereche de papuci flip-flops. Disponibil in tonuri de Samba sau Vuvuzela, claxonul ofera atmosfera adevarata de stadion, la fel ca si dispenserul bauturilor care mixeaza caipirinhas rece ca gheata in timpul condusului – fara alcool, desigur. Asta intrucat Cachaca merge direct in rezervor, pe post de turbo cocktail. Astra Copacabana este la fel de brazilian ca Pele si la fel de german ca Jurgen Klopp – un amestec cu adevarat exotic: pentru doar 24.444,44 euro la 1 aprilie la dealerii Opel!
Recall BMW in Romania, cauzat de masurarea kilometrajului
BMW Group Romania recheama in service-uri pentru verificari aproximativ 37.500 de modele BMW care au fost importate in Romania de persoane fizice in perioada 2010-2013, pentru verificarea kilometrajului. Un fenomen exceptional, observat pentru prima oara de cercetatorii britanici, a fost constatat in Romania. Conform observatiilor acestora, importurile second hand din Romania se confrunta cu asa numitul efect S.A.M.S.A.R. (Sudden and Abrupt Millage System Acute Reduction) care se traduce prin reducerea misterioasa a kilometrajului masinii. Robert Acrisior care ofera un astfel de model pe un bine-cunoscut site de anunturi, a declarat: „Va spun, cu mana pe inima, cand am adus masina in tara, ca un facut, kilometrajul s-a dat dintr-o data inapoi. Eram convins ca este un sistem BMW care sa incuranjeze vanzarea de masini second-hand si la noi in tara si nu am fost deloc suprins. Acum, poate o sa merg la dealer sa verific problema”.