Chiar daca beneficiaza de o cota de piata relativ stabila pe piata europeana, Suzuki doreste sa-si imbunatateasca performanta in viitorul apropiat. Constructorul nipon se afla in Top 10 la nivel mondial si si-a propus sa-si dubleze vanzarile pe batranul continent, in asa fel incat pana in 2017 sa treaca de 300.000 de unitati anual.
Activ pe trei planuri (motoare pentru barci, automobile si motociclete), Suzuki a vandut anul trecut 2,85 milioane de vehicule la nivel mondial. Spre deosebire de Europa, unde ocupa locul 10, Suzuki are rezultate foarte bune in India si Japonia, unde se afla pe primul loc, respectiv pe 3 in topul vanzarilor de automobile.
Din pacate, Suzuki are o dependenta foarte mare de piata nipona, ceea ce, desigur, reprezinta un risc major. Iata de ce dublarea vanzarilor in Europa constituie un obiectiv prioritar, in acest context. Insa ramane de vazut daca cele mai noi aparitii, S-Cross si Celerio, vor fi suficiente pentru a asigura aceasta crestere.