Incepand cu 1 octombrie 2014, Wolfgang Schulz (47 de ani), acum seful diviziei Key Account Corporate Sales BMW Group Germania, va prelua responsabilitatile de director general pentru BMW Group Romania. Acesta il inlocuieste pe Alexander Milanov, cel care din martie 2013 a ocupat pozitia dubla de director general pentru BMW Group Romania si Bulgaria. Alexander Milanov continua ca director general in BMW Group Bulgaria.
Wolfgang Schulz lucreaza pentru BMW din 1995, ocupand numeroase pozitii de management in domeniul vanzarilor de automobile noi si rulate in Germania. In ultimii sase ani a ocupat pozita de director Key Account of Corporate Sales BMW Group Germania, cu vanzari anuale de peste 35.000 de unitati.
“Calatoriile si fascinatia descoperirii de tari si culturi noi sunt unele dintre cele mai mari pasiuni ale mele. Sunt entuziasmat de experienta mea in Romania, stiu ca aici voi descoperi un mixt cultural unic. Este o oportunitate importanta si o onoare sa preiau pozitia de director general BMW Group Romania. Astept cu interes provocarile aceste noi pozitii”, a declarat Wolfgang Schulz.
“In timpul ultimelor 18 luni, impreuna cu o retea puternica de dealeri, echipele noastre de la BMW Romania si BMW Europa Centrala si de Est si-au concentrat toate eforturile pentru dezvoltarea structurilor de procese si a planurilor de colaborare. Pe viitor aceasta va permite o exploatare si mai mare a potentialului de piata pentru produsele noastre BMW si MINI, cel mai inalt nivel de satisfactie a clientilor si un business sustenabil pentru partenerii din reteaua de dealeri. Vreau sa multumesc clientilor nostri pentru increderea pe care au aratat-o in BMW Group si reteaua de dealeri, dar si echipelor noastre pentru spiritul combativ, motivatie si implicare. In Romania am simtit un sprijin deosebit si deschidere pentru colaborare. Ii doresc mult succes domnului Wolfgang Schulz in noua lui pozitie”, a aratat Alexander Milanov.