Citroen merge struna in China
22.04.2015
        
Distribuie acest articol!   

Sustinut de parteneriatul consolidat cu Dongfeng, de noul record de vanzari din 2014 si de o gama mai atractiva, Citroen isi confirma dinamica in China, principala sa piata. Citroen dezvaluie in premiera mondiala, la standul sau din cadrul Salonului de la Shanghai, conceptul Aircross, un SUV surprinzator, care ilustreaza capacitatea marcii de a deveni o referinta internationala cu adevarat diferita.

Citroen C3-XR (foto) este un alt model expus in cadrul Salonului. Lansat acum 4 luni, primul SUV comercializat de Dongfeng Citroen este deja un succes, cu peste 14.000 de vanzari inregistrate pana la sfarsitul lunii martie.

Alaturi, Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolumelor, va fi lansat in iunie pe piata chineza.

In fine, noul C-Elysee isi confirma pozitia de best-seller al companiei, pozitie consolidata si de victoriile repurtate la campionatul WTCC, una dintre runde urmand sa se desfasoare chiar la Shanghai, in septembrie.

In 2014 Citroen a inregistrat in China un progres (14%) mai rapid decat piata (10%), totalizand 320.000  de vanzari, un nou record istoric. Reprezentand 1 din 4 vanzari Citroen in lume, China isi confirma astfel statutul de principala piata a marcii, inaintea Frantei.

Dinamica Citroen in China este sustinuta de o ofensiva strategica de vanzari pe segmentul C (peste 50% din vanzarile pietei in China). Printre modelele din acest segment se numara in special noul Citroen C-Elysee si Citroen C3-XR.

C3-XR este primul SUV fabricat si comercializat de Dongfeng Citroen, lansat la sfarsitul lui decembrie 2014. Intr-un moment in care segmentul SUV este in plina crestere in China (24% din vanzarile VP in 2014, cu 9 puncte in plus fata de 2012), C3-XR reprezinta un nou avantaj strategic in ofensiva comerciala a companiei. La sfarsitul lunii martie, cu peste 14.000 exemplare inregistrate de la lansare, vanzarile au depasit deja obiectivele.

 

 

 

 

 

 

Distribuie acest articol!