La scurt timp dupa prezentarea conceptelor Coupe GTE in versiunile Cross (la Detroit) si Sport (la Geneva), Volkswagen a revenit cu o noua interpretare a acestui prototip. Este vorba de hibridul reincarcabil C Coupe GTE, expus in premiera mondiala in aceasta perioada, la Salonul de la Shanghai.
Cu o arhitectura de coupe de categorie superioara cu 4 usi, conceptul pare sa anticipeze un model de serie care s-ar putea pozitiona intre Passat si Phaeton. Sau, de ce nu, un viitor varf de gama pentru piata din China.
Conceptul nu aduce nimic surprinzator din punct de vedere stilistic, preluand noul limbaj de design de la VW. Ca aspect exterior, este chiar foarte apropiat de conceptul Sport Coupe GTE.
Motorizarea de pe Volkswagen C Coupe GTE combina un motor turbo pe benzina TSI in 4 cilindri cu injectie directa de 210 CP si un bloc electric de 35 CP alimentat de la o baterie litiu-ion. Cumulata, puterea este de 245 CP, cu un cuplu maxim de 500 Nm. Transmisia se face prin intermediul unei cutii automate cu 8 rapoarte.
C Coupe GTE afiseaza performante demne de un model sport: acceleratie 0-100 km/h in 8,6 secunde si o viteza maxima de 232 km/h. Autonomia in modul 100% electric este de 50 km, cu o viteza maxima de 130 km/h. Consumul mixt declarat este de 2,3 litri/100 km, cu emisii de CO2 de 55g/km.