Citroën pare sa fi rezolvat problema raului de masina, cu ajutorul unor ochelari speciali. Si dupa succesul de care s-a bucurat cu primul model de ochelari Seetroën (peste 15.000 de perechi vandute din iulie 2018), constructorul francez lanseaza acum un al doilea model special conceput contra senzatiei de rau de masina.
Noul model, numit Seetroën S19, reia principiile lui Seetroën, insa recreeaza linia orizontului cu ajutorul unui lichid colorat, pentru a rezolva conflictul senzorial.
Elementele de design sunt noi, cu rame transparente, care se asorteaza cu lichidul albastru. Citroën subliniaza ca acesti ochelari speciali pot fi purtati atat de catre adulti, cat si de copiii mai mari de 10 ani si sunt eficienti dupa 10-12 minute de la aparitia primelor simptome.
Al doilea model este limitat la 1.919 exemplare, pentru a sarbatori centenarul marcii. Ochelarii Seetroën sunt vanduti in buticul lifestyle al marcii, la pretul de 99 euro, iar livrarile vor incepe la inceputul lunii iulie.