Noua siglă a mărcii Dacia va fi formată dintr-o combinație stilizată a literelor D și C și dă semnalul de start pentru brandul românesc, în cadrul proiectului de relansare a Grupului Renault.
Dacia renunță la sigla desenată în degradeuri ”3D” și se aliniază la noile tendințe din domeniu, fiind preferat stilul ”plat”. Noul logo a fost dezvăluit zilele trecute, cu ocazia prezentării conceptului Dacia Bigster.
Schimbarea face parte dintr-un amplu proces de relansare a Grupului Renault, demarat de nou președinte, Luca de Meo, un proiect ambițios, botezat sugestiv Renaulution. Pentru Dacia, această relansare începe de la logo, cu cele două litere așezate în oglindă și desenate într-un stil angular.
Noua identitate vizuală trebuie să confere brandului Dacia un aer mai cool, așa cum își dorește Luca de Meo. Acesta s-a arătat încântat de evoluția de până acum a constructorului român și este foarte încrezător în viitorul mărcii Dacia.
Dar ce înseamnă acestă relansare? Întâi de toate, îmbunătățirea rentabilității la nivel de grup. Prin urmare, toate modelele Dacia vor folosi aceeași platformă tehnică, CMF-B. După schimbarea de generație Logan și Sandero, vor urma alte trei modele noi, programate până în 2025. Două dintre ele vor fi în segmentul B, iar al treilea, un SUV complet nou, în segmentul C, prefigurat de conceptul Bigster. În privința propulsiei, modelele Dacia vor dispune de tehnologia hibridă a grupului, E-Tech, iar marea noutate va fi modelul electric Spring.