Grupul Jaguar Land Rover tocmai a prezentat un nou logo. Noutățile sunt însă mult mai profunde pentru grupul britanic și vizează modificări structurale în gamă.
O nouă eră tocmai a început pentru Jaguar Land Rover. De la 1 iunie, grupul are un nou logo, care ar trebui să sintetizeze cele patru noi „mărci”: Range Rover, Defender, Discovery și Jaguar.
Această operațiune de rebranding face parte din planul „Reimagine”, dezvăluit în aprilie. Jaguar Land Rover intră într-o perioadă de tranziție majoră, care implică și o serie de investiții în valoare totală de aproximativ 17 miliarde de euro.
Numele mărcilor și acronimul JLR nu ar trebui să apară pe modelele viitoare, unde se vor găsi întotdeauna siglele Land Rover sau Jaguar. Range Rover, Defender și Discovery vor rămâne un fel de sub-branduri, atașate la Land Rover.
După cum se știe deja, viitorul Grupului JLR va fi electric. Investițiile au în primplan electrificarea, începând cu adoptarea platformei ELR, pe care se va dezvolta noul Range Rover electric, prevăzut să apară în 2025.
În paralel, arhitectura JEA va servi drept bază pentru trei noi modele Jaguar electrice, inclusiv un GT cu patru uși, cu o autonomie de 700 km și un preț de bază de 115.000 de euro, conform primelor zvonuri.
Toate modelele, inclusiv cele mai emblematice, vor deveni electrice. Potrivit informațiilor preliminare, Defender va deveni electric în 2025, prin adaptarea actualei platforme MLA Flex. Astfel, Land Rover va deveni un brand cu toate modelele electrice începând din 2030, în timp ce Jaguar o va face deja din 2025.
CITEȘTE ȘI:
Grupul Jaguar Land Rover pregătește o restructurare profundă
Demisie la vârful grupului Jaguar Land Rover