Producătorul chinez Nio este interesat de preluarea fabricii Audi de la Bruxelles Flash News Colecția de vis. 101 bijuterii auto Dacia Bigster, primele informații Industria europeană, măcinată Top muzee auto din Europa „Cutiile negre” devin obligatorii Ofensiva chineză, următorul nivel Dicționar de electromobilitate Cel mai mare SUV Volkswagen va fi destinat piețelor din China și SUALa aniversarea de 70 de ani, Nissan Patrol revine cu a șaptea generație. Nu și în Europa!Giganții industriei auto din China. BAICPreședintele ACEA avertizează: ”Producătorii europeni riscă amenzi de 15 miliarde de euro, în 2025”Grupul Volkswagen relansează marca americană Scout MotorsRolls-Royce 40/50 HP Silver Ghost (1906). „Cea mai bună mașină din lume”O rechemare masivă afectează producția și diminuează profitul BMWPrimul MG echipat cu baterii solide va fi lansat în 2025Formula 1. Aston Martin a reușit mutarea anului!Cererea în scădere de mașini electrice obligă producătorii să reconsidere vânzările de modele termiceGiganții industriei auto din China. GeelySkoda Elroq. Primele schițe cu viitorul SUV compact 100% electricRenault Type CB Coupé de Ville (1912). Vedeta de pe TitanicR17 electric, concept desenat de Ora Ïto. Un tribut adus coupe-ului Renault 17, din anii 1970Aproape toți constructorii riscă să rateze țintele pe 2025, în privința emisiilor de CO2Supravirarea și subvirarea. Ce sunt, prin ce se diferențiază și cum ar trebui să reacționăm?Noul Cupra Terramar înlocuiește vechiul SUV Ateca și este înrudit cu Audi Q3 și Volkswagen TiguanCel mai rapid Aston Martin din istorie: noul VanquishVolkswagen pregătește un plan de economii fără precedent, cu măsuri foarte dureRenault Avantime (2001). Înaintea timpului săuVolkswagen schimbă din mers planurile de electrificare BMW Neue Klasse se pregătește de producție, la uzina din Debrecen, Ungaria Giganții industriei auto din China. SAICMașina pe hidrogen, un vis tot mai îndepărtat? Articole mai noi Articole mai vechi