Ceea ce s-a tot speculat în ultima vreme și era deja previzibil, s-a confirmat oficial: deși nu va dispărea complet, brandul SEAT nu va mai produce automobile, locul său fiind preluat treptat de Cupra. În aceste condiții, toate luminile sunt ațintite acum asupra tânărului brand spaniol, care a demarat cu dreptul și promite deja foarte mult!
Recent, în cadrul Salonului Auto de la München, Cupra a prezentat DarkRebel, un concept de shooting brake 100% electric, cu un stil sportiv.
În urmă cu câteva luni, Cupra dezvăluise proiectul DarkRebel, alături de prezentarea modelului Tavascan. Constructorul a pus la dispoziția publicului un configurator online, pentru personalizarea virtuală.
În total, peste 270.000 de configurații au fost realizate de fanii mărcii. Iar acum a sosit momentul ca DarkRebel să treacă de la virtual la real.
Așa a fost creat fizic primul exemplar Cupra DarkRebel. A fost expus la Salonul Auto de la München, sub forma unui showcar exclusivist.
Vorbim despre un shooting brake sportiv cu două locuri și un stil agresiv, care prefigurează direcția stilistică a viitoarelor modele Cupra, pe care ar trebui să le vedem lansate în următorii ani.
Cu o lungime de aproximativ 4,5 metri, 2,2 metri lățime și 1,3 metri înălțime, conceptul Cupra DarkRebel este vopsit într-o nuanță „mercur lichid”, are jante sportive și o semnătură luminoasă cu motive triunghiulare.
Habitaclul oferă o atmosferă futuristă, cu două scaune scoică, și o planșă de bord pe care este desfășurat un ecran panoramic mare, alături de instrumentarul plasat în fața șoferului. Cupra pune accent pe utilizarea materialelor durabile, precum bambusul 90% biodegradabil.
Din păcate nu au fost dezvăluite informații cu privire la motorizarea 100% electrică a acestui concept.
„Datorită pasiunii și creativității tribului Cupra, am reușit să transformăm una dintre cele mai puternice obsesii ale noastre într-un adevărat showcar. Cupra DarkRebel reprezintă provocarea supremă a designului Cupra. Este o rebelă cu un scop: să demonstreze că mașinile electrice ale viitorului pot fi sportive, sexy și emoționale în același timp.”
Wayne Griffiths, CEO Cupra