Premiera absoluta pentru BMW Group: noul MINI Coupe este lansat printr-un proiect exclusiv on-line pe 14 octombrie, simultan in 10 tari din Europa Centrala si de Est, printre care si Romania.
La baza proiectului sta o aplicatie on-line dedicata, dezvoltata pentru Facebook, si un concurs inovativ menit sa implice fanii intr-o aventura speciala. Alaturi de introducerea pe piata a noului model, proiectul lanseaza si paginile de Facebook MINI pentru tarile din regiune.
MINI continua extinderea gamei cu lansarea unui nou model in fiecare an. Dupa ce, incepand cu 2007, au debutat pe rand MINI Clubman, MINI Cabrio, MINI Countryman, 2011 este anul MINI Coupe. La debut noul model va fi disponibil in trei variante de motorizare pe benzina (Cooper, Cooper S si John Cooper Works) si o varianta diesel (Cooper SD), cu un pret de inceput de 18.000 euro fara TVA pentru versiunea MINI Cooper Coupe (1,6 litri, 122 CP).
Prin MINI Connected, disponibil din septembrie 2010 pe toata gama de modele, MINI a fost primul care a adus internetul in automobil si in Romania. Solutia, alaturi de webradio si aplicatii inovatoare precum MINIMALISM Analyzer sau Dynamic Music, a oferit pentru prima data acces Twitter si Facebook prin displayul central al masinii. Nu este astfel surprinzator ca un automobil care are o legatura atat de puternica cu social media sa fie lansat prin intermediul acestor instrumente de comunicare.